פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
"פשוט שלחנו SMS": קבוצת SMART CLUB יוצאת בקמפיין פרסום
24/02/2009 12:15
הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף ₪, יעלה במודעות בעיתונות הארצית , פרסום על גבי אוטובוסים ורדיו באמצעות משרד הפרסום, ביזי דוידסון . בנוסף, מקיימת החברה שיתוף פעולה עם רדיו ת"א 102 FM.
קבוצת Smart-Club מפעילה ועוסקת במתן שירות ללקוחות החברות טוטוקארד 5 ולוטוקארד יוצאת בקמפיין פרסומי חדש בהשקעה כוללת של כ- 250 אלף ₪.
במסגרת הקמפיין שיעלה תחת הסלוגן "פשוט שלחתי SMS" תיזום החברה מבצע אטרקטיבי שיכול לאפשר לכל אחד להשתתף במחזור טוטו חינם.
הקמפיין יעלה במודעות בעיתונות הארצית , פרסום על גבי אוטובוסים ורדיו באמצעות משרד הפרסום, ביזי דוידסון .
בנוסף לקמפיין הפרסומי מקיימת החברה שתוף פעולה נרחב עם רדיו ת"א 102 FM במסגרתו מתפרסמים מבצעים, ותשדירים של סמארט קלאב בתוכנית הספורט הפופולארית של רדיו ת "א בהנחיית - רון קופמן, מירי נבו, נדב יעקבי ,דני ענבר
כתבות נוספות
-
5/07/2022כדורסלן מכבי תל אביב, הצטלם לסרטון מיוחד לקראת אירוע הדגל השנתי של העמותה "מיזם השנה" יחד עם יו"ר ומייסד יוניסטרים רוני צארום קרא עוד
-
4/07/2022הקמפיין הופק בשיתוף אנשי הפרסום והקראייטיב רונה יעקובי ועידו בן דור קרא עוד
-
30/06/2022הקמפיין החדש של מאוחדת, בהובלתו של משרד הפרסום LEAD, יכלול פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, שילוט חוצות, סרטונים במדיה החברתית, ובאתרי האינטרנט. קרא עוד
-
16/06/2022תרי ישכיל, סמנכ"לית שיווק בנק מזרחי טפחות: "הבחירה בדובי היא יצירתית וחדשנית ונועדה לפנות לקהל מגוון" קרא עוד
-
16/06/2022קמפיין שעולה בשיתוף משרד הפרסום The box, יכלול סרטוני חסויות בערוצי הטלוויזיה קרא עוד
-
16/06/2022הקמפיין באמצעות משרד הדיגיטל LIME בהיקף כולל של 750,000 ₪ קרא עוד
-
1/06/2022אירוקה גייסה לקמפיין ארבעה יוצרים ישראלים מובילים, מתחומים שונים קרא עוד