חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ג'ילט מכריזה על מסי כשגריר העולמי החדש

ג'ילט מכריזה על מסי כשגריר העולמי החדש (הגדל)

ג'ילט, מותג הטיפוח הגברי המוביל בעולם, הכריז על ליונל "לאו" מסי  כפנים הגלובליים החדשים של המותג בקמפיין הכדורגל הבינלאומי של המותג.

מסי הוא שחקן הכדורגל הראשון בהיסטוריה שזכה ארבע פעמים רצופות בפרס כדור הזהב (Ballons d'Or), הציון לשבח שמעניקה פיפ"א מדי שנה לשחקן הטוב ביותר. מסי יוביל עם ג'ילט את הקמפיין "עשוי מפלדה" - הממחיש את הנחישות והחוסן המנטלי הנדרשים מהשחקנים ומהאוהדים בכדי להוביל את נבחרותיהם לניצחון כשהם מתהדרים בצבעי הנבחרת הלאומיים. הנחישות להמשיך להתקדם ולבצע במיטבך הוא העיקרון המנחה את ג'ילט לאורך כל ההיסטוריה שלו מאז 1905 וההשראה לחידושים ששינו את כללי המשחק,  ביניהם עליונות מוצרית והצלחה מתמשכת.

במקביל למסי, בג'ילט משתפים פעולה עם שורה של נבחרות ושחקנים מכל העולם המפגינים שוב ושוב כי הם "עשויים מפלדה ושואבים כוח מצבעי הנבחרת", לרבות ג'ו הארק (בריטניה), תומאס מילר (גרמניה), "אוסקר" ו"לוקאס" (ברזיל), צ'יצ'ריטו (מקסיקו), "פלקאו" (קולומביה), קגוואה (יפן), סונג יאונג קי (דרום קוריאה) ו"שחקן המאה" פלה (ברזיל) וכן הנבחרות הלאומיות המובילות בעולם לרבות ספרד, ארגנטינה, ברזיל, איטליה ומקסיקו.

בנוסף לשחקנים ולקבוצות, בג'ילט מכירים בכך שכדורגל הוא מבחן לאוהדים ולשחקנים כאחד ומצריך מחויבות ומסירות בלתי מעורערות לצבעי הנבחרת או המדינה. על מנת להוקיר את "אופי הפלדה" שמפגינים הגברים על המגרש ומחוצה לו עבור צבעי הנבחרת שלהם, בג'ילט משיקים קו חדש של סכיני גילוח במהדורה מוגבלת המייצגים בגאווה את המדינות עם צבעיהן הלאומיים. בישראל, בחרו להציג את צבעי נבחרת ברזיל.

לציון ההשקה של המהדורה המיוחדת של סכיני המדינות וקמפיין "עשוי מפלדה", בג'ילט משיקים את הסרטון הויראלי "Trading Places" (מחליפים מקומות) בו מכבב מסי לצידו של רוז'ר פדרר. הסרטון מראה את מסי ופדרר בחדר ההלבשה, נפגשים בפעם הראשונה במעבר חד ממציאות לדמיון. שני השחקנים המהוללים בוחרים לעצמם אחד מסכיני המדינות של ג'ילט ומתגלחים. הם חווים משהו שונה מאוד בכל פעם ומתעמתים עם האתגר שניצב מול "ליבת הפלדה" שלהם.

מסי הגיב על השותפות שלו עם ג'ילט, "לשמחתי, היה לי הרבה מזל ונחלתי הצלחות רבות על המגרש, אבל אני יודע שהביצועים הכי טובים מגיעים רק כאשר אתה מחויב למשימה ב-100 אחוזים ומפגין נחישות, רוח הקרב ונותן את הכל. לכל גבר יש ליבת פלדה. זוהי המחויבות והמסירות הבלתי-מתפשרת לצבעים של הקבוצה או המדינה שלך, יהיה אשר יהיה. ג'ילט הוא מותג השותף לנחישות שלי ולהחלטה שלי להיות הכי טוב. אני יודע שיחד עם ג'ילט, נראה לגברים בכל מקום בעולם שהביצועים הכי טובים מגיעים כאשר אתה מחזק את ליבת הפלדה שבפנים ומפגין את הצבעים שלך מבחוץ".

 

נשיא עולמי ג'ילט, ג'ון מאנג הוסיף, "זהו עידן חדש לג'ילט ולכדורגל. אנו נרגשים לשתף פעולה עם ליונל מסי ושורת השחקנים והנבחרות הטובים בעולם. הספורטאים האלה מדגימים ביצועים יוצאי דופן ושואפים לדיוק על המגרש. הם מייצגים את פסגת הספורט והלהט שלהם להצטיין מעניק השראה לכולנו."

קמפיין "עשוי מפלדה" מחזק את תפקידו של ג'ילט כמותג אשר כבר יותר ממאה שנים מבטיח ונותן את הטוב ביותר ל-800 מיליון גברים מדי יום.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד