פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
3 כוכבי רשת יובילו קמפיין סלפי של מנה חמה
דן מייזליש
2/07/2015

מנה חמה עולה בקמפיין חדש אותו יובילו 3 כוכבי רשת שנהנים מעוקבים רבים ומצפיות מרובות ברחבי הרשת. ביניהם קארין בן אבי "זמרת המדרגות" שהתפרסמה ברשתות החברתיות בתקופת צוק איתן, כאשר העלתה סרטונים שלה שרה בחדרי מדרגות בגלל אפקט ההד, אופיר בועז חבר בהרכב "ילדי ריטלין" שהפך לסנסציית יו טיוב המשקפת בהומור את חייהם של הסטודנטים בארץ ורותם ויצמן, שהופיעה בסרט "מי מפחד מהזאב הרע".
3 כוכבי הרשת מצולמים בפרסומת כשהם יוצאים ל- "רוד טריפ" ומתעדים את עצמם ברכב ("סלפי רכב"), כאשר הם מבצעים בעיבוד מחודש את הג'ינגל האגדי של מנה חמה "מנה חמה בצהריים, מנה חמה בהפסקה....", העושה קאמבק אחרי כ-20 שנה. הג'ינגל יבוצע בחמישה סגנונות מוזיקליים שונים: מזרחית, דאנס, רגאיי, א- קפלה ולהקות צבאיות, כאשר כמו בסרטונים ברשת, גם בקמפיין יוחלפו הלבוש והאווירה בהתאם לסגנון המוזיקלי.
הצילומים נערכו בלב העיר בתל אביב, בלוקיישינים ידועים כמו רחוב רוטשילד, כיכר המדינה וכו'. הקמפיין יהיה באוויר במהלך חודש יולי ויכלול פרסום בטלוויזיה, ברשת ובעיתונאות ייעודית לנוער.
"כמותג מוביל לבני נוער היה חשוב לנו להתחבר לטרנדים הכי חמים ולדבר לנוער בגובה העיניים", אומרת קרין שהין, מנהלת שיווק בחטיבה הקולינרית באסם. "כיום רב בני הנוער 'חיים ברשת' ולכן הגרסה המלאה של הפרסומת תשודר ברשת בלבד, ואילו הטלוויזיה תהווה רק סוג של טיזר. גם כוכבי הרשת לוהקו לפרסומת מאותה סיבה, על מנת העצים את המהלך ברשת.
3 כוכבי הרשת מצולמים בפרסומת כשהם יוצאים ל- "רוד טריפ" ומתעדים את עצמם ברכב ("סלפי רכב"), כאשר הם מבצעים בעיבוד מחודש את הג'ינגל האגדי של מנה חמה "מנה חמה בצהריים, מנה חמה בהפסקה....", העושה קאמבק אחרי כ-20 שנה. הג'ינגל יבוצע בחמישה סגנונות מוזיקליים שונים: מזרחית, דאנס, רגאיי, א- קפלה ולהקות צבאיות, כאשר כמו בסרטונים ברשת, גם בקמפיין יוחלפו הלבוש והאווירה בהתאם לסגנון המוזיקלי.
הצילומים נערכו בלב העיר בתל אביב, בלוקיישינים ידועים כמו רחוב רוטשילד, כיכר המדינה וכו'. הקמפיין יהיה באוויר במהלך חודש יולי ויכלול פרסום בטלוויזיה, ברשת ובעיתונאות ייעודית לנוער.
"כמותג מוביל לבני נוער היה חשוב לנו להתחבר לטרנדים הכי חמים ולדבר לנוער בגובה העיניים", אומרת קרין שהין, מנהלת שיווק בחטיבה הקולינרית באסם. "כיום רב בני הנוער 'חיים ברשת' ולכן הגרסה המלאה של הפרסומת תשודר ברשת בלבד, ואילו הטלוויזיה תהווה רק סוג של טיזר. גם כוכבי הרשת לוהקו לפרסומת מאותה סיבה, על מנת העצים את המהלך ברשת.
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד