חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רשת בורגרים עולה בקמפיין חוצה מגזרים

רשת בורגרים עולה בקמפיין חוצה מגזרים

רשת Burgerim,  מקבוצת BBB, יוצאת בקמפיין פרסומי נרחב, בעלות של כ – 1.5 מיליון ₪. הקמפיין כולל  פרסומות בטלוויזיה, תשדירים בתחנות הרדיו האזורי ופעילות דיגיטל באתרי אינטרנט מובילים וברשתות החברתיות.

 

במסגרת הקמפיין החדש מוצגות סיטואציות שונות, המיוחסות לקהלי היעד השונים של הרשת: אבא מתוסכל המארח מסיבת פיג'מות של בתו; גבר צעיר המארח את  החברים לערב צפייה בכדורגל; חבורת עובדים רעבים בשעת הצהריים במשרד; חיילים המחפשים חלופה למזון המוגש בבסיס; ותיכוניסטים שסיימו את יום הלימודים;

הפתרון לכל אחת מהסיטואציות, הוא מארזי רשת 'בורגרים', המוגשים במגוון טעמים.

 

הקמפיין נהגה על ידי משרד הפרסום  The box והופק על ידי חברת Bonamaze.

 

שרון שפירא, סמנכ"ל שיווק קבוצת BBB מסר: "הקמפיין מחדד את הנוסחה הייחודית והמנצחת של רשת בורגרים- מגוון טעמים של בורגרים, המוגשים במגוון מארזים, ומעניקים פתרון טעים, קל ומהיר."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד