חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רנו ZOE מושקת בקמפיין חדש הקורא לכולנו להיפרד מהדלק

רנו ZOE מושקת בקמפיין חדש הקורא לכולנו להיפרד מהדלק

רנו ישראל, יצאה לאחרונה יחד עם משרדי הפרסום "פור" ו- "Twisted", בקמפיין רחב היקף ודו שלבי בהשקעה של כ- 1,500,000 ש"ח . הקמפיין כולל שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הכלכלית, דיגיטל ופעילות משפיענים ברשת.

 

 בשלב הראשון של הקמפיין פורסמו טיזרים עמומים  בשלטי חוצות במיקומים אסטרטגיים תחת הסיסמא: "מחירי הדלק יורדים לאפס" ומודעות בעיתונות הכלכלית  הקוראות תיגר על נושא התדלוק.

בשלב השני של הקמפיין נחשף המסר במלואו בשלטי חוצות, מודעות ודיגיטל: 100% חשמלית 0% דלק  RENAULT ZOE.

בנוסף, כחלק מהפעילות השיווקית של ה- ZOE, הוקם אתר ECOMMERCE, דרכו ניתן להזמין זואי חדשה, לצד מידע מפורט על הרכב החשמלי ובכלל זה סרטי וידיאו המציגים את יתרונות הרכב.

 

לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס, שרית רדין: "יצאנו בקמפיין בועט שמטרתו להציף את אחד הערכים הבולטים של הרכב החשמלי והוא החיסכון בדלק. ה-ZOE במחיר של 124,990 ש"ח, היא נושאת הדגל של המהפכה החשמלית המתרחשת בימים אלו. בשורה חדשנית נוספת של הזואי הינה בתהליך המכירה, ניתן לשריין את הזואי החשמלית באתר E-commerce ייעודי."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד