חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

יאנה יוסף בקמפיין חדש לסטודיו C

צילום: גבע טלמור

השחקנית יאנה יוסף, שפרצה לתודעה בעונה הרביעית של האח הגדול והיתה מועמדת לפרס אופיר על משחקה בסרט "הרמוניה", 
תשתתף בקמפיין חדש של רשת סטודיו 
C
 שיעלה השבוע, שמשקף את תופעת הפייק-שואו: "אנשים צופים בתמונות המרוטשות האלה ובאמת חושבים שהעולם זוהר. הגיע הזמן שמישהו יגיד להם את האמת".

 

האותנטיות של יאנה השתלבה היטב עם ערכי הלבה של רשת סטודיו C: כשאת מגיעה לאימון, את מתחברת למי שאת באמת. כל השאר נותר מחוץ לדלת. 
שירי אבן זהב, סמנכ"לית השיווק של סטודיו C: "היצע האימונים הרחב של סטודיו C מאפשר לכל אישה למצוא את האימון הנכון והמתאים בשבילה. מטרת הקמפיין היא להדגיש את הידע והמקצועיות של הרשת שבזכותם לקוחות סטודיו סי נהנות מתוצאות אמיתיות". 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד