חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

גיתם ורשות הטבע והגנים בקמפיין ליום הבחירות

גיתם ורשות הטבע והגנים בקמפיין ליום הבחירות

רשות הטבע והגנים באמצעות משרד הפרסום גיתם השיקו קמפיין וסרטון חדש לכבוד יום הבחירות בו הן מזמינות את הציבור הרחב להצביע בבחירות ואז לבחור בטיול בטבע ולבלות את יום השבתון בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים. הסרטון מציג את חיות הבר המאפיינות את ישראל, ביניהן: צבי, יעל, צבוע, דורבן ודולפין, הקוראות לציבור הרחב לבחור לבלות בשמורות הטבע והגנים הלאומיים. זאת כאשר כל חיה מנסה לשכנע את הצופה לבחור בשמורה או בגן הלאומי המתאפיינים בין היתר בבית הגידול הטבעי שלה. כל זאת בקריאייטיב הומוריסטי ברוח תשדירי הבחירות.

מהלך זה של רשות הטבע והגנים נועד לתמוך שיווקית במגוון הפעילויות לכל המשפחה שרשות הטבע והגנים תקיים במיוחד ביום השבתון של הבחירות למען הקהל הרחב. קמפיין הדיגיטל, בהיקף של עשרות אלפי שקלים, מוביל לאתר רשות הטבע והגנים שם מפורטות הפעילויות במבחר שמורות טבע וגנים לאומיים ברחבי הארץ ביניהם: הגנים הלאומיים קיסריה, אפולוניה, בית גוברין וציפורי ושמורת הטבע עיינות צוקים.

לדברי אורית שטיינפלד, מנהלת השיווק של רשות הטבע והגנים: "ביום הבחירות האחרון לרשויות המקומיות למעלה מ-100 אלף מטיילים בחרו לבלות את יום השבתון עם המשפחה והחברים בגנים הלאומיים ושמורות הטבע. אנו מאמינים שגם ביום הבחירות הקרוב נראה מספר מטיילים זהה ואף גבוה יותר, שייהנו משלל פעילויות ערכיות וחווייתיות לכל המשפחה שנקיים במיוחד, בחלקן ברוח הבחירות והדמוקרטיה. בתוך כך גם מופע הלילה החדש בגן לאומי מצדה וחניוני הלילה של הרשות יפעלו במתכונת מיוחדת ערב קודם ליום הבחירות כך שמטיילים יוכלו לנצל את יום השבתון לצפייה במופע הלילה ולינה בטבע במגוון חניונים".

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד