Ewave Nadlan בקמפיין לפרויקט "ניצנה 20" במתחם נגה
.jpg)
חברת Ewave Nadlan, המתמחה בייזום וניהול פרויקטי נדל"ן, השיקה קמפיין פרסומי לשיווק "ניצנה 20", פרויקט חדש של החברה המצוי במתחם נגה, על קו התפר שבין תל אביב ויפו. הקמפיין מופק ומבוצע על ידי משרד הפרסום סאביו (SABIO), היקפו כ-500 אלף שקלים, והוא כולל פרסום בעיקר במדיה הדיגיטלית ובעיתונות.
הסיסמא שנבחרה להוביל את הקמפיין היא "נגה. אי אפשר שלא להתאהב בה", והוא מיועד לבטא את האופי המיוחד של מתחם נגה, המשלב ישן וחדש, והפך למתחם המעצבים, התרבות והקולינריה התוסס של תל אביב. "ניצנה 20" הינו פרויקט בוטיק מעוצב במתחם נגה הכולל 28 דירות ושטחי מסחר. שותף לפרויקט הוא היזם רן אפרת, והאדריכל הינו משרד מילבאואר אדריכלים.
אסף כהנר, מנכ"ל חטיבת השיווק ב-Ewave Nadlan, ציין כי "אנשים שמטיילים במתחם נגה יוצאים ממנו מוקסמים, אפשר אפילו לומר נפעמים. את התחושה הזו ביקשנו לבטא בסלוגן הקמפיין, שמדבר על אהבה למקום בעל ייחוד, כזה שמייצר פרפרים בבטן."
כתבות נוספות
-
15/05/2022הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית קרא עוד
-
9/05/2022לקמפיין גויסו הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. קרא עוד
-
9/05/2022כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור חמש, נבנתה במשך שלושה ימים חללית מתקדמת קרא עוד
-
9/05/2022לי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל: סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד קרא עוד
-
8/05/2022המהלך יכלול קמפיין פרסומי בטלויזיה, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה. קרא עוד
-
3/05/2022הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין צולם במשך יומיים בסניף הדגל של הרשת בת"א קרא עוד
-
27/04/2022על ההפקה אחראי משרד הפרסום סאביו, ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין עלה בעזרת משרד הפרסום 'חוליגנס' קרא עוד
-
24/04/2022בכל שנה נבחרים 3 פרוייקטים זוכים ע"י מטה החברה בישראל, ומרכזי הלימוד המנצחים זוכים בפרס כספי של אלפי אירו אותם הם תורמים לארגון/עמותה מקומית. קרא עוד