פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
סמיון גרפמן יוביל את קמפיין 'השעון של שלמה' בנתב"ג
18/07/2019
.jpg)
קבוצת שלמה, בבעלות משפחת שמלצר, השיקה בנתב"ג, לפני כ-3 חודשים, את השעון של שלמה. 'השעון של שלמה' הינו שעון דיגיטלי ייחודי מסוגו בעולם המראה את השעה, באמצעות כלי רכב שבנסיעתם מרכיבים את השעה בכל דקה ודקה בשעות היממה.
בימים אלו, מעלה קבוצת שלמה קמפיין המזמין את ציבור הנוסעים להעלות לעמוד הפייסבוק/אינסטגרם האישיים עם האשטג shlomotime#, תמונה שלהם עם השעון הדיגיטלי ושעה שבחרו להצטלם בה. בעוד קבוצת שלמה בחרה שעה מסוימת מראש אותה תחשוף בתום הפעילות. התחרות פתוחה גם לקהל הרחב אשר אינו טס בחודשים אלו. ניתן להיכנס לאתר שלמה ולהצטלם עם השעון.
בתחילת ספטמבר יוכרז המנצח אשר הצטלם עם השעה הייעודית או הכי קרובה אליה אותה בחרו בקבוצת שלמה. כאמור, המנצח יזכה ברכב מסוג יונדאי i10 לשלוש שנים במסגרת שירות הליסינג הפרטי תפעולי של קבוצת שלמה.
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד