רנו ישראל בקמפיין חדש בהובלת רביטל ויטלזון יעקבס

הקמפיין בכיכובה של הסטנדאפיסטית רביטל ויטלזון יעקבס מציג את הגרנד סניק ,רכב משפחתי בעל שבעה מקומות, מנקודת מבט ריאליסטית והומוריסטית.
הסרטון מלווה בסיפורים משעשעים על חווית הנסיעה האישית שלה עם ילדיה, חוויות הכוללות בעיקר - הסעות לחוגים, פעילויות אחר הצהריים, נסיעה עם הילדים ברכב ועוד. הסרטון זכה לתהודה רבה ותוך מספר ימים בודדים זכה ל-400 אלף צפיות אורגניות.
לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס שרית רדין: " הרנו גראנד סניק הינו רכב יחודי המעניק חווית נסיעה של "מחלקת עסקים" למשפחה עם ארבעה ילדים. הקמפיין מציג את המסר השיווקי באופן הומוריסטי, שנון ומעניין, וכן מדגיש את הבשורה של הגרנד סניק: רכב משפחתי גדול המעניק חווית נסיעה מפנקת לכל המשפחה. הסרטון מספק מראה למציאות האינטנסיבית של הורים בישראל בצורה משעשעת, תוך הדגשת יתרונות הרכב. בסרטון רביטל מציגה מצד אחד את היתרונות של הרכב ומאידך מדברת אל קהלי מטרה רחבים. בעידן בו התוכן הוא המסר הקמפיין זכה לחשיפה אורגנית נרחבת בקרב קהלים ".
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד