חברת המנעולים אווה מחזקת פעילות עם קמפיין באמצעות LEAD

חברת המנעולים האוסטרית EVVA מעלה הילוך בישראל ומשיקה לראשונה קמפיין מודעות ברדיו, בטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום LEAD שעולה בימים אלו תחת הסלוגן: "מנעולי EVVA, מובילים בביטחון". חברת EVVA, מיוצגת בישראל על ידי חברת לוקוגן, בבעלותם של דוד קוגן, לוחם ימ"מ בעברו ושיר שגיא עיתונאית ויועצת פוליטית בעברה. היקף הקמפיין מוערך בכ- 4 מיליון שקלים.
מדובר בקמפיין ראשון מסוגו של חברת מנעולים בישראל, שמטרתו להעלות את המודעות בקרב הציבור הישראלי למכת הפריצות השקטות לבתים ולטכנולוגיה החדישה של מנעולי החברה. סיפור הקמפיין יתמקד בחשש של הפורצים והגנבים מהתקנות של מנעולי אווה עם הטכנולוגיה הייחודית המגינה מפני פריצות שקטות.
הטכנולוגיה של EVVA שונה מהטכנולוגיה של רוב המנעולים השכיחים בישראל, ולכן מעניקה הגנה חסרת תקדים נגד פריצות שקטות באמצעות כלי פריצה שזמינים באינטרנט. בנוסף, שיטת שכפול המפתחות של המנעולים של EVVA שונה משכפול מפתחות של שאר החברות בישראל, והיא מהפכנית ודומה לשיטת השכפול האירופית. השכפול אינו מתבצע במקום אצל המנעולן אלא אך ורק במשרדי החברה - ובכך יש ללקוחות שליטה מלאה על שכפול המפתח שלהם, דבר שאינו קיים היום כלל אצל המתחרות.
שיר שגיא, מנכ"לית משותפת בחברת לוקוגן, היבואנית הבלעדית של EVVA בישראל מסרה כי, "נתוני הלמ"ס לגבי פריצות לבתים מדאיגים מאוד, ולפיהם כל 4 דקות נפרץ בית בישראל ומשום מה, לאף אחד אין עניין להציף את הנתונים הללו. מבקר המדינה הצביע בדו"ח האחרון שלו על אזלת היד של המשטרה בטיפול בנושא ולכן אין לאזרחי ישראל ברירה אלא להגן על עצמם. אחת הסיבות לנתונים השערורייתיים האלו היא הטכנולוגיה המיושנת של הדואופול ששולט כבר שנים רבות בשוק המנעולים בישראל ולא השכיל להתקדם ולהציע איכות והגנה טובה יותר לתושבי ישראל". עוד הוסיפה שגיא כי, "עם כניסתה של EVVA עכשיו ישנה לתושבי ישראל האפשרות להגנה אמיתית מפני פריצות שקטות. בנוסף, באוסטריה, ששם החברה מחזיקה בנתח שוק משמעותי, אחוז הפריצות לבתים נמוך ביותר מחצי מאשר בישראל".
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד