איילון עולה בקמפיין לביטוח הדירה החדש
.jpg)
לאחר שהשיקה בשנת 2019 את עולם ביטוחי הדירות החדשני שלה - איילון Living, משיקה איילון חברה לביטוח את השפה התקשורתית למוצר הייחודי, ועולה עם קמפיין רחב, בהיקף מוערך של למעלה מ-3 מיליון ש"ח בטלוויזיה ובדיגיטל.
איילון Living הינו ביטוח דירה דיגיטלי בהתאמה אישית, המציע גם כיסוי סייבר בדירה באמצעות אפליקציה חדשנית, וממשק רכישה נושא לוגו סוכן הביטוח. כמו כן, המוצר כולל השתתפות עצמית הנמוכה בענף ומוצע בהנחה של עד 30% לרוכשים ביטוח מבנה ותכולה לדירה.
יעל פאר סגל, סמנכ"לית, מנהלת אגף שיווק ותקשורת של איילון, חושפת כי הקמפיין הפרסומי החדש בנוי על מגוון סיטואציות מחיי היום-יום, המציגות חוסר התאמה ואיזון בחיים, לעומת ביטוח הדירה איילון Living, המציע התאמה מדויקת.
"בקמפיין נעשה שימוש בשפה פרסומית אשר נשענת על ערכי החברה ומחזקת את היותה של איילון חברה חדשנית ופורצת דרך בפיתוח המוצרים שלה, בהגינותה ובהענקת ערך מוסף לקהל מבוטחיה. יישמנו לראשונה בענף הביטוח בישראל את מגמת הפרסונליזציה בדגש על ביטוח הדירה", ציינה יעל פאר סגל והוסיפה: "הקמפיין מבליט את הערך 'אנשים לשירות אנשים' המוטמע גם בלוגו איילון, ועל כן הבחירה באנשים המופיעים בפרסומת אינה מקרית. לצורך הפקת הקמפיין ולהמחשת ערכי הביטוח שלנו בחרנו באנשים אמיתיים, מתוך תפיסה כי ברגע האמת צריך אנשים אמיתיים– סוכן ביטוח מקצועי וחברה הוגנת." סיכמה יעל פאר סגל, סמנכ"לית, מנהלת אגף שיווק ותקשורת.
אריק יוגב, מנכ"ל איילון, ציין: "איילון בולטת בחדשנות המוצרים שלה. הזכייה של ביטוח הדירה שלנו, איילון Living, כמוצר השנה לשנת 2019, מחזקת את ערכיה הייחודיים של הפוליסה לטובת מבוטחי איילון. איילון בראש ובראשונה הינה חברה של סוכנים, ואנו ממשיכים לפעול לחיזוק מעמד סוכני הביטוח בישראל והקמפיין הפרסומי החדש מפנה את הקהל הרחב לסוכני איילון. גם לקוחות אשר יתעניינו במוצר באמצעות אתר איילון יזכו גם הם לשירות אישי ומקצועי של סוכני איילון. אין לי ספק כי מהלך אסטרטגי זה יעצים עוד יותר את מגמת הצמיחה המואצת של איילון בתחום ויחזק את הקשר הפורה שלנו עם שותפינו לדרך. אנחנו מוקירים את האמון מצד סוכנינו ורואים בשותפות רבת השנים ערך משמעותי בהצלחתנו ההדדית."
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד