חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

השרב והפקקים שחזרו הצמיחו פרסומות למזגנים

השרב והפקקים שחזרו הצמיחו פרסומות למזגנים
אחרי כחודשיים של הדממת השילוט באיילון החברות המסחריות  חוזרות לפרסם. הסנונית הראשונה שהזדרזה לרכוש את כל השילוט האלקטרוני היא חברת המזגנים אלקטרה המעלה את קמפיין החדש שלה לקיץ.
 
לדברי מאיר אדרי מבעלי חברת השילוט אדרי 8: " השלטים האלקטרוניים מביאים בשורת חדשנות, שידור באיכות 4K גם במהלך היום. ניתן להעלות קמפיין תוך 24 שעות ולשנותו תוך מס שעות בהתאם לצרכי המפרסם, לדבריו, יומיים אחרי הניסיון לחזור לשגרה נמצאים השלטים באילון בתפוסה של כחמישים אחוז. היקף הפרסום החודשי באילון בלבד מוערך בענף בלמעלה  מעשרה מיליון שח בחודש."
 
לדברי  נירה יעקובוב  סמנכלית שיווק באלקטרה, " כך בחרנו לחגוג  את החזרה לשגרה, את השרב הכבד והגידול המשמעותי בביקוש למזגנים"

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד