הנה אני בא. קמפיין חדש לניסן
.jpg)
קרסו מוטורס, יבואנית מותג ניסאן, יוצאת בימים אלו בקמפיין חדש שמציג את נבחרת ה- SUV של המותג הכוללת את ה- JUKE , מכלי הרכב הבולטים ופורצי הדרך בקטגוריה, ה QASHQAI- , הקרוסאובר העירוני המרווח וה- X TRAIL , רכב הפנאי שטח המשפחתי, הגדול בנבחרת, הזמין בגרסת 5 או 7 מושבים.
על הקמפיין שיכלול סרטון לתפוצה טלוויזיונית ולדיגיטל בפריסה נרחבת, חתום משרד הפרסום 'ענבר מרחב ' .
שרית רדין, סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס: "הקמפיין החדש מתמקד בהצגת דגמי ניסאן בקטגוריה שבשנים האחרונות אין שניה לה בהיקף המכירות. המסרים עוברים בצורה חכמה וקליטה, ובערכים הקרובים לליבו של הצרכן הישראלי, של התמורה ההולמת ביותר את הכסף, עבור שלושת דגמי ה- SUV של ניסאן, הנמנים על הרשימה המצומצמת של כלי הרכב האיכותיים והמשמעותיים בישראל".
קטגוריית ה- SUV הפכה בשנים האחרונות לקטגוריה הנמכרת והפופולארית בשוק הרכב בישראל- וניסאן, מחלוצות הקטגוריה, מאפשרת ללקוח לבחור מתוך מגוון רכבי קרוסאובר המותאם לצרכים השונים של הלקוחות.
במסגרת הקמפיין, מציעה ניסאן לציבור הישראלי להתחדש ב - SUV של המותג בעסקה משתלמת במיוחד, במסגרתה הלקוח יעביר לחברה את ה - SUV הקיים שלו מכל מותג, ויקבל SUV חדש עם תשלום חודשי שיפרש על פני 60 חודשים.
סרטון הקמפיין מלווה בג'ינגל על בסיס הלהיט של להקת הדג נחש "הנה אני בא", ומדגיש את מסרי הקמפיין לביצוע עסקת השנה – עסקה משתלמת בתנאים אטרקטיביים לרכב המתאים למשפחה, לנסיעת שטח, המנפק ביצועים משובחים.
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד