קפיין של אירוקה בשיתוף שפים מובילים
.jpg)
בעקבות משבר הקורונה שפגע קשות בענף המסעדנות, בחרה רשת המשקפיים אירוקה לצאת בקמפיין חברתי ולתת במה לשפים מובילים תחת הסיסמא: אוכלים עם עיניים, במסגרתו תוצג הקולקצייה החדשה של אירוקה עם השפים במסעדתם – ביתם השני. כחלק מהקמפיין, יצולמו הדגמים של המותגים הבינלאומיים לצד השפים ולצד מנות הדגל שהם יצרו בהשראת המשקפיים. הקמפיין שצולם במסעדות של השפים המשתתפים, מחזק את התפיסה שעיצוב, אופנה וקולינריה משולבים זה בזה והם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.
הקמפיין יעלה בשבוע הבא בתקציב של 500 אלף ₪ ויכלול פעילות ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה ובמדיה הרחבה.
הקמפיין צולם בשיתוף הפרזנטורית של המותג: נטע אלחמיסטר – ששימשה כסו שף ל 10 השפים שנבחרו לככב בקמפיין: גיא גמזו, אוראל קמחי, אביבית פריאל, אסף ליס, מוטי טיטמן תומר אגאי, מושיקו גמליאלי, תומר טל, יונתן בורוביץ' ואסף דוקטור.
במהלך הצילומים שהופקו על ידי מאיה דרין (מפיקת קולינאריה), כל שף בחר משקפיים של מעצב על, בהשראתם יצר מנה מרהיבה.
לי אפיק מנכלית רשת אירוקה חתמה את יום הצילומים ואמרה: "הקמפיין הזה משלב 3 דברים משמעותיים ואהובים בחיינו: אוכל טוב, אופנה וכמובן משקפיים. היכולת של אירוקה כרשת מובילה לתת במה לאנשים כל כך מוכשרים בדיוק בזמן שהם הכי צריכים אותה, הפכה את הקמפיין הזה למרגש במיוחד עבורנו".
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד