גלאי תקשורת מעלה את קמפיין הפרופילים "לכי להיבדק"
בימים האחרונים, גולשים רבים בפייסבוק החליפו את המסגרת של תמונת הפרופיל שלהם לשלל ביטויים המייצגים את דעתם הפוליטית לצד ביטויים הומוריסטיים שונים. במחלקת הדיגיטל של גלאי תקשורת החליטו לנצל את השימוש המאסיבי בשינוי מסגרות לתמונות הפרופיל ולצאת במהלך דיגיטלי חשוב במיוחד לרגל חודש מודעות לסרטן השד שמצוין במהלך חודש אוקטובר. לשם כך, עוצבה מסגרת חדשה עם הכיתוב "לכי להיבדק" לצד הסרט הוורוד המציין את חודש זה.
5,000 נשים בשנה מאובחנות כחולות סרטן השד בישראל וגם בימים אלה, המודעות עדיין אינה מספיק גבוהה. לגילוי מוקדם ישנה חשיבות רבה וישנן נשים רבות שאינן מקפידות על בדיקות שגרתיות שיכולות להציל את חייהן. ולכן, ישנה חשיבות גבוהה במיוחד להזכיר להן ללכת להיבדק.
לדברי אלמוג בייסברג, מנכ"ל גלאי תקשורת: "החלטנו לעשות מהלך קטן עם חשיבות ענקית. אני שמח וגאה בחבר'ה שלקחו את השיח הטעון ברשת החברתית למקום אחר, סרטן השד פוגש כמעט כל אחד מאיתנו בצורה כזו או אחרת. בייחוד בתקופה הנוכחית, קיימת נטייה לשים בעיות בריאות שונות שאינן קורונה בצד עד יעבור זעם. זוהי טעות. לכן, העלאת המודעות לביצוע בדיקה מוקדמת ומעקב אישי של כל אישה ואישה, חשובה כעת אף יותר".
לדברי גיל אוקנין, מנהל לקוחות במחלקת הסושיאל במשרד גלאי תקשורת: "היה ברור לי מהרגע הראשון שהמהלך הזה יתפוס שכן, הוא חוצה מגזרים, חוצה דעות פוליטיות ובסופו של דבר, זה מה שחשוב באמת, הבריאות שלנו, שלכן. ההתעוררות סביב שינוי מסגרות לפרופיל היוו לנו מקפצה נפלאה ופלטפורמה ויראלית מטורפת להעלות את המודעות לנושא".
כתבות נוספות
-
25/02/2021שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל לבית והמטבח, מעלה בימים אלה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש למותג שואבי האבק SHARK, מבית חברת Shark Ninja האמריקאית. קרא עוד
-
23/02/2021אלדד אביטן, סמנכ"ל שיווק, AllJobs: אנו מבינים שזה הזמן להתכונן לחזרה לעבודה. לרענן את קורות החיים, לערוך אותם בצורה מקצועית ולתת להם בולטות על פני המועמדים האחרים. קרא עוד
-
18/02/2021הגנרטור של מכבי הוא פלטפורמה חדשה לקולות קוראים המיועדים ליוצרים\ות מעולמות הקולנוע, האמנות, המוזיקה, האופנה והעיצוב קרא עוד
-
18/02/2021
-
17/02/2021משפחת טרסוב מנהלת 4 ערוצי יוטיוב שיחד מגיעים ליותר ממיליון מנויים קרא עוד
-
15/02/2021בשבוע הראשן, ביחד עם קמפיין תדמיתי ל"בראבו", יעלו קמפיינים לתשלום בנייד באפליקציית max ולמסטיק Airwaves קרא עוד
-
7/02/2021קמפיין שיעלה באמצעות חברת הפרסום אדיקט ישראל יכלול מס' תשדירים. קרא עוד
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד