חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

גלאי תקשורת מעלה את קמפיין הפרופילים "לכי להיבדק"

גלאי תקשורת מעלה את קמפיין הפרופילים "לכי להיבדק" (הגדל)

בימים האחרונים, גולשים רבים בפייסבוק החליפו את המסגרת של תמונת הפרופיל שלהם לשלל ביטויים המייצגים את דעתם הפוליטית לצד ביטויים הומוריסטיים שונים. במחלקת הדיגיטל של גלאי תקשורת החליטו לנצל את השימוש המאסיבי בשינוי מסגרות לתמונות הפרופיל ולצאת במהלך דיגיטלי חשוב במיוחד לרגל חודש מודעות לסרטן השד שמצוין במהלך חודש אוקטובר. לשם כך, עוצבה מסגרת חדשה עם הכיתוב "לכי להיבדק" לצד הסרט הוורוד המציין את חודש זה.

 

5,000 נשים בשנה מאובחנות כחולות סרטן השד בישראל וגם בימים אלה, המודעות עדיין אינה מספיק גבוהה. לגילוי מוקדם ישנה חשיבות רבה וישנן נשים רבות שאינן מקפידות על בדיקות שגרתיות שיכולות להציל את חייהן. ולכן, ישנה חשיבות גבוהה במיוחד להזכיר להן ללכת להיבדק.

 

לדברי אלמוג בייסברג, מנכ"ל גלאי תקשורת: "החלטנו לעשות מהלך קטן עם חשיבות ענקית. אני שמח וגאה בחבר'ה שלקחו את השיח הטעון ברשת החברתית למקום אחר, סרטן השד פוגש כמעט כל אחד מאיתנו בצורה כזו או אחרת. בייחוד בתקופה הנוכחית, קיימת נטייה לשים בעיות בריאות שונות שאינן קורונה בצד עד יעבור זעם. זוהי טעות. לכן, העלאת המודעות לביצוע בדיקה מוקדמת ומעקב אישי של כל אישה ואישה, חשובה כעת אף יותר".

 

לדברי גיל אוקנין, מנהל לקוחות במחלקת הסושיאל במשרד גלאי תקשורת: "היה ברור לי מהרגע הראשון שהמהלך הזה יתפוס שכן, הוא חוצה מגזרים, חוצה דעות פוליטיות ובסופו של דבר, זה מה שחשוב באמת, הבריאות שלנו, שלכן. ההתעוררות סביב שינוי מסגרות לפרופיל היוו לנו מקפצה נפלאה ופלטפורמה ויראלית מטורפת להעלות את המודעות לנושא".


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד