חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סופר Quik עולה בפרסומת אימה מעוררת מחלוקת

פרסומת Quik
פרסומת Quik

Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר המתאר את המסע המסויט של הישראלי הממוצע בעולם הסופר הפיזי שנשאר תקוע שנים מאחור.

הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים בפריסה ארצית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות, בהשקעה של כ-4.5 מיליון ₪.


דורין פישר, מנהלת השיווק של Quik: "אנו נרגשים לעלות בקמפיין (שני!) שונה, בועט ופורץ דרך אשר טרם נראה על מסכי הטלוויזיה בארץ. חברת Quik משרתת בימים אלו כעשרות אלפי לקוחות בפריסה של כ-75% מאוכלוסיית ישראל ובהצלחה יתרה. Quik הוא שירות סופר הפועל באונליין בלבד והיחיד מסוגו בארץ. השירות הייחודי חוסך לצרכן הישראלי זמן יקר ומונע ממנו לחוות את ה"סיוט" של קנייה בסופר. הקנייה בסופר גוזלת זמן רב, מאלצת אותנו לעמוד בתורים, לסחוב, לחפש מה שאנחנו צריכים בין המעברים והמדפים, ובייחוד בימים אלו אף מעמידה אותנו בסיכון. החיבור לפורמט של סרט אימה היה מעניין ומיוחד כי הוא למעשה לוקח את הכאבים שמוכרים לכולנו ומקצין אותם בצורה קולנועית, יצירתית, הומוריסטית ובועטת, בדיוק כמו Quik."


את הקמפיין מוביל משרד הפרסום סיטימדיה ובמאי הסרט הינו אביב מערבי ששמו הולך לפניו. יריית הפתיחה של הקמפיין הייתה טיזר בטלוויזיה ובדיגיטל עם המסר "בקרוב הסיוט ייגמר", מסר שמהדהד חזק במיוחד בתקופה זו, ולאחר מכן נחשף בשידורי קשת הסרט המלא, באורך של כמעט 2 דקות, הבנוי כסרט אימה קצר עם רפרנסים ל"ניצוץ" ולקלאסיקות אימה אחרות, תחת המסר "הסיוט בסופר נגמר". המסר של החברה, שבא לידי ביטוי גם בקמפיין הקודם שלה ("היהודים סבלו מספיק בסופר"): הגיע הזמן להחליף את חווית הקנייה המיושנת והמסויטת אותה אנו עוברים בסופר, בחוויה חדשנית הממצבת את Quikכשירות מתקדם שמחליף את חווית הסופר הפיזית, ומציע ללקוחותיו 100% שירות דיגיטלי מרגע ההזמנה ועד ההגעה לדלת הבית. מדובר בשירות היחיד שהוא אונליין בלבד ולכן הוא שם במרכז אך ורק את הלקוח וצרכיו ומציע חווית שירות משוכללת ושלמה. בייחוד בימים אלו הופך השירות באונליין לאטרקטיבי יותר היות והמשלוח מגיע עד הדלת ומונח לידה, ללא מגע.


בפרסומת,תומר (השחקן) יוצא מהעבודה ומקבל הודעה מאשתו עם רשימת קניות. בחוסר חשק הוא מגיע לסופרמרקט ובמהרה כל החוויה שלו בסופר, מהקצבייה ועד ההליכה במסדרונות, הופכת לסיוט של ממש עם רפרנסים לסרטי אימה קלאסיים כדוגמת "הניצוץ". לאחר מספר רגעים שמרגישים כמו נצח, מתעורר תומר מהסיוט הודות לצלצול בדלת של השליח של Quik שהביא לו את הקניות הביתה.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד