חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רשת אירוקה עולה בקמפיין לקידום אמנים

צילום: יחצ אירוקה
צילום: יחצ אירוקה

משבר הקורונה והסגר פגעו קשות במשק בכלל ובענף התרבות, היצירה והאומנות בפרט. יוצרים נותרו ללא במה ולצידם קמו היוצרים החדשים, שדווקא המצב הוציא מהם את הצורך ליצור ולהתבטא.

 

בעקבות הצלחת מיזם אוכלים עם העינים, בו קידמה רשת האירוקה, הבית של המותגים,  את  עולם המסעדות בשיתוף נטע אלחמיסטר ומיטב השפים הישראלים. החליטו באירוקה, להרים את הכפפה בפעם השניה, ולצאת בקמפיין חברתי נוסף הנותן במה לאמנים ויוצרים מוכשרים שמסתגרים בביתם ומביעים את מה שעל ליבם בדרכים יצירתיות ומרתקות ללא שאף אחד יראה ויהנה.

 

מדובר בפעילות ששמה   ALL EYES ON ART במסגרתה הזמינה אירוקה יוצרים מכל תחומי האומנות והיצירה לקבל במה ליצירותיהם במסגרת הנכסים החברתיים של אירוקה.

כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות שמחזקות את הצורך והחשיבות בפעולות כאלו במיוחד במשבר הנוכחי שלא פוסח על אף אחד.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד