חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

"בארכה" משיקה קמפיין טלוויזיוני ראשון מאז 2016

צילום: שוקה כהן (הגדל)
צילום: שוקה כהן
חברת "בארכה" עלתה בקמפיין חדש בטלוויזיה ודיגיטל, לצד פעילות ענפה במדיה החברתית: פייסבוק ואינסטגרם, בין היתר בשיתוף משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט וכמובן חגיגה בנקודות המכירה. הקמפיין החדש יתמקד בסדרת מוצרי הפטנט : טחינה מעודנת בבקבוק לחיץ וגם השקת מוצר חדש בסדרה: טחינה מעודנת משומשום מלא בתיבול זעתר. זו הפרסומת הראשונה מאז 2016 שמפיקה חברת בארכה.

הטחינה החדשה מצטרפת כטעם חמישי בסדרת הטחינה הגולמית המעודנת בבקבוק לחיץ, שנרשמה כפטנט ומהווה הצלחה מסחרית גדולה מאז השקתה בשנת 2016. בשנתיים האחרונות רשמה חברת בארכה גידול של כ-170 אחוזים בעקבות פטנט הבקבוק הלחיץ.

במסגרת ההפקה, עליה הופקדו הבמאי בן בכר ומלכת היופי בדימוס איבונה קרוגליאק מזואה הפקות , הוקם במסעדת הסורה מארה, סט צילום של מסעדת שוק, בה מלהטטים, אורן אסידו מבעלי מסעדת פופה והזמר האהוב לואי עלי בקבוקי טחינה לחיצים. על הכנת המנות מעוררות התיאבון של ״המסעדה״ עמלה השפית סבינה ולדמן (משחקי השף).

בשנים האחרונות עם עליית המודעות למזון בריא ולא מעובד, קטגוריית הטחינה נמצאת בצמיחה מתמדת וכיום טחינה גולמית נחשבת למוצר בסיס בכל בית בישראל, במחקר שערכה השנה בארכה עם מכון המחקר רושינק נמצא כי שלושה מכל ארבעה ישראלים בוגרים נוהגים לאכול טחינה גולמית, לפחות פעם בחודש.

מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה: "חברת בארכה שמה לה למטרה לחדש ולהגדיל את קטגוריית הטחינה בישראל באמצעות פיתוח שיטות וטכנולוגיות המשדרגות את המוצרים האהובים. מאז השקת הטחינה הגולמית המעודנת עם פטנט הבקבוק לחיץ, אנו רואים שינוי ניכר בקרב צרכנים המעדיפים לאכול את הטחינה הגולמית, במידה והשימוש בה נגיש וקל. בסקר שערכנו גילינו ש-82% מהצרכנים שלנו חושבים שמתאים להשתמש בטחינה הגולמית המעודנת ישירות מהבקבוק. נתון זה מצטרף לגידול משמעותי של 48% בתדירות הצריכה של טחינה גולמית בישראל. הרחבת סדרת המעודנת בבקבוק תאפשר לצרכנים לגוון וליהנות ממוצרים וטעמים חדשים ואהובים. פיתוח הטחינה המעודנת היה תהליך ארוך ומיוחד שבסופו הגענו לטחינה מעודנת, שיכולה לעבור בקלות בבקבוק לחיץ. המוצר נרשם כפטנט בארץ ובעולם.״

קרדיטים:
ראובני פרידן IPG
משנה למנכל -אסף גריס
סמנכל קריאטיב -דני יעקובוביץ
סמנכל קריאטיב- רועי גוטמן
מנהל קריאטיב- רון ליטני
ארט דיירקטור- יינון יוסף
מנהלת לקוחות- דניאל טדניר
תקציבאית - יובל יצחקי
מנהלת הפקה- איבונה קרוגליאק
חברת הפקה: ZOA Films
במאי: בן בכר
מפיקה בפועל: הילה בן שושן
צלם: עופר בן יהודה
ארט דירקטור: לוקאס שובה
מפיקת פוסט: אורית פינקו
אופליין: יובל ארצי
אונליין: תומר אקוניס
תלת: אסף נורני

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד