פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
"בארכה" משיקה קמפיין טלוויזיוני ראשון מאז 2016
10/12/2020
חברת "בארכה" עלתה בקמפיין חדש בטלוויזיה ודיגיטל, לצד פעילות ענפה במדיה החברתית: פייסבוק ואינסטגרם, בין היתר בשיתוף משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט וכמובן חגיגה בנקודות המכירה. הקמפיין החדש יתמקד בסדרת מוצרי הפטנט : טחינה מעודנת בבקבוק לחיץ וגם השקת מוצר חדש בסדרה: טחינה מעודנת משומשום מלא בתיבול זעתר. זו הפרסומת הראשונה מאז 2016 שמפיקה חברת בארכה.
הטחינה החדשה מצטרפת כטעם חמישי בסדרת הטחינה הגולמית המעודנת בבקבוק לחיץ, שנרשמה כפטנט ומהווה הצלחה מסחרית גדולה מאז השקתה בשנת 2016. בשנתיים האחרונות רשמה חברת בארכה גידול של כ-170 אחוזים בעקבות פטנט הבקבוק הלחיץ.
במסגרת ההפקה, עליה הופקדו הבמאי בן בכר ומלכת היופי בדימוס איבונה קרוגליאק מזואה הפקות , הוקם במסעדת הסורה מארה, סט צילום של מסעדת שוק, בה מלהטטים, אורן אסידו מבעלי מסעדת פופה והזמר האהוב לואי עלי בקבוקי טחינה לחיצים. על הכנת המנות מעוררות התיאבון של ״המסעדה״ עמלה השפית סבינה ולדמן (משחקי השף).
בשנים האחרונות עם עליית המודעות למזון בריא ולא מעובד, קטגוריית הטחינה נמצאת בצמיחה מתמדת וכיום טחינה גולמית נחשבת למוצר בסיס בכל בית בישראל, במחקר שערכה השנה בארכה עם מכון המחקר רושינק נמצא כי שלושה מכל ארבעה ישראלים בוגרים נוהגים לאכול טחינה גולמית, לפחות פעם בחודש.
מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה: "חברת בארכה שמה לה למטרה לחדש ולהגדיל את קטגוריית הטחינה בישראל באמצעות פיתוח שיטות וטכנולוגיות המשדרגות את המוצרים האהובים. מאז השקת הטחינה הגולמית המעודנת עם פטנט הבקבוק לחיץ, אנו רואים שינוי ניכר בקרב צרכנים המעדיפים לאכול את הטחינה הגולמית, במידה והשימוש בה נגיש וקל. בסקר שערכנו גילינו ש-82% מהצרכנים שלנו חושבים שמתאים להשתמש בטחינה הגולמית המעודנת ישירות מהבקבוק. נתון זה מצטרף לגידול משמעותי של 48% בתדירות הצריכה של טחינה גולמית בישראל. הרחבת סדרת המעודנת בבקבוק תאפשר לצרכנים לגוון וליהנות ממוצרים וטעמים חדשים ואהובים. פיתוח הטחינה המעודנת היה תהליך ארוך ומיוחד שבסופו הגענו לטחינה מעודנת, שיכולה לעבור בקלות בבקבוק לחיץ. המוצר נרשם כפטנט בארץ ובעולם.״
הטחינה החדשה מצטרפת כטעם חמישי בסדרת הטחינה הגולמית המעודנת בבקבוק לחיץ, שנרשמה כפטנט ומהווה הצלחה מסחרית גדולה מאז השקתה בשנת 2016. בשנתיים האחרונות רשמה חברת בארכה גידול של כ-170 אחוזים בעקבות פטנט הבקבוק הלחיץ.
במסגרת ההפקה, עליה הופקדו הבמאי בן בכר ומלכת היופי בדימוס איבונה קרוגליאק מזואה הפקות , הוקם במסעדת הסורה מארה, סט צילום של מסעדת שוק, בה מלהטטים, אורן אסידו מבעלי מסעדת פופה והזמר האהוב לואי עלי בקבוקי טחינה לחיצים. על הכנת המנות מעוררות התיאבון של ״המסעדה״ עמלה השפית סבינה ולדמן (משחקי השף).
בשנים האחרונות עם עליית המודעות למזון בריא ולא מעובד, קטגוריית הטחינה נמצאת בצמיחה מתמדת וכיום טחינה גולמית נחשבת למוצר בסיס בכל בית בישראל, במחקר שערכה השנה בארכה עם מכון המחקר רושינק נמצא כי שלושה מכל ארבעה ישראלים בוגרים נוהגים לאכול טחינה גולמית, לפחות פעם בחודש.
מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה: "חברת בארכה שמה לה למטרה לחדש ולהגדיל את קטגוריית הטחינה בישראל באמצעות פיתוח שיטות וטכנולוגיות המשדרגות את המוצרים האהובים. מאז השקת הטחינה הגולמית המעודנת עם פטנט הבקבוק לחיץ, אנו רואים שינוי ניכר בקרב צרכנים המעדיפים לאכול את הטחינה הגולמית, במידה והשימוש בה נגיש וקל. בסקר שערכנו גילינו ש-82% מהצרכנים שלנו חושבים שמתאים להשתמש בטחינה הגולמית המעודנת ישירות מהבקבוק. נתון זה מצטרף לגידול משמעותי של 48% בתדירות הצריכה של טחינה גולמית בישראל. הרחבת סדרת המעודנת בבקבוק תאפשר לצרכנים לגוון וליהנות ממוצרים וטעמים חדשים ואהובים. פיתוח הטחינה המעודנת היה תהליך ארוך ומיוחד שבסופו הגענו לטחינה מעודנת, שיכולה לעבור בקלות בבקבוק לחיץ. המוצר נרשם כפטנט בארץ ובעולם.״
קרדיטים:
ראובני פרידן IPG
משנה למנכל -אסף גריס
סמנכל קריאטיב -דני יעקובוביץ
סמנכל קריאטיב- רועי גוטמן
מנהל קריאטיב- רון ליטני
ארט דיירקטור- יינון יוסף
מנהלת לקוחות- דניאל טדניר
תקציבאית - יובל יצחקי
מנהלת הפקה- איבונה קרוגליאק
חברת הפקה: ZOA Films
במאי: בן בכר
מפיקה בפועל: הילה בן שושן
צלם: עופר בן יהודה
ארט דירקטור: לוקאס שובה
מפיקת פוסט: אורית פינקו
אופליין: יובל ארצי
אונליין: תומר אקוניס
תלת: אסף נורני
ראובני פרידן IPG
משנה למנכל -אסף גריס
סמנכל קריאטיב -דני יעקובוביץ
סמנכל קריאטיב- רועי גוטמן
מנהל קריאטיב- רון ליטני
ארט דיירקטור- יינון יוסף
מנהלת לקוחות- דניאל טדניר
תקציבאית - יובל יצחקי
מנהלת הפקה- איבונה קרוגליאק
חברת הפקה: ZOA Films
במאי: בן בכר
מפיקה בפועל: הילה בן שושן
צלם: עופר בן יהודה
ארט דירקטור: לוקאס שובה
מפיקת פוסט: אורית פינקו
אופליין: יובל ארצי
אונליין: תומר אקוניס
תלת: אסף נורני
כתבות נוספות
-
25/02/2021שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל לבית והמטבח, מעלה בימים אלה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש למותג שואבי האבק SHARK, מבית חברת Shark Ninja האמריקאית. קרא עוד
-
23/02/2021אלדד אביטן, סמנכ"ל שיווק, AllJobs: אנו מבינים שזה הזמן להתכונן לחזרה לעבודה. לרענן את קורות החיים, לערוך אותם בצורה מקצועית ולתת להם בולטות על פני המועמדים האחרים. קרא עוד
-
18/02/2021הגנרטור של מכבי הוא פלטפורמה חדשה לקולות קוראים המיועדים ליוצרים\ות מעולמות הקולנוע, האמנות, המוזיקה, האופנה והעיצוב קרא עוד
-
18/02/2021
-
17/02/2021משפחת טרסוב מנהלת 4 ערוצי יוטיוב שיחד מגיעים ליותר ממיליון מנויים קרא עוד
-
15/02/2021בשבוע הראשן, ביחד עם קמפיין תדמיתי ל"בראבו", יעלו קמפיינים לתשלום בנייד באפליקציית max ולמסטיק Airwaves קרא עוד
-
7/02/2021קמפיין שיעלה באמצעות חברת הפרסום אדיקט ישראל יכלול מס' תשדירים. קרא עוד
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד