חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אוקיי קופיד בקמפיין למען דייטים

אוקיי קופיד בקמפיין למען דייטים (הגדל)

אפליקציית ההיכרויות OkCupid יוצאת במסע שכנוע לעידוד מגמת החזרה לדייטים. הקמפיין, בהובלת חברת השיווק והמיתוג Sabio, מתמקד בשילוט חוצות ופנים, ובמהלכו שלט ענק השתלט על נתיבי איילון וכרזות פוזרו במאות תאי שירותים בברים מובילים שיזכירו למבקרים להירגע וליהנות מהחופש - עם תזכורות למה שהם יכולים לעשות כעת לאחר שהוסרו המגבלות: להשתמש בלשון כשמתנשקים, לחלוק צלחת צ'יפס בדייט הראשון, או לקחת שלוק מהמשקה של הדייט שלך.

 

“אנשים בכל רחבי העולם מצפים לצאת שוב עם אנשים פנים אל פנים, ואינטימיות פיזית עומדת בראש מעייניהם. הפתיחה המחודשת של ישראל מאד מרגשת עבורנו", מסבירה סוניה אובליטי, מנהלת השיווק העולמי ב- OkCupid. "יש כל כך הרבה דברים שאנשים יכולים לעשות שוב - ממשהו פשוט כמו לחלוק אוכל או שתייה ועד נשיקה ונגיעה. אנחנו שמחים למצות את הרגע ולחגוג אותו עם נכסים יצירתיים שמשדרים פאן והתרגשות."

 

OkCupid, היא לא רק אחת מאפליקציות ההיכרויות המובילות בעולם - אלא גם הפכה לאחת מאפליקציות ההיכרויות המובילות בישראל. האפליקציה המציאה את עצמה מחדש מאז הקמתה בשנת 2004, ונמצאת כיום בשימוש ביותר מ -110 מדינות. האפליקציה מציעה תכונות ייחודיות המסייעות למשתמשים למצוא שותפים המתאימים באמת למי שהם ברמה עמוקה יותר - עם שאלות מפורטות ומעמיקות, "ערימות" (Stacks) נושאיות של התאמות פוטנציאליות וסינונים מפורטים הניתנים להתאמה אישית.

 

"ישראל באמת חוזרת לחיים", אומר אלמוג דסה זיל, המנהל הקריאטיבי של Sabio. "אחרי חודשים שהסתפקנו בחוויות הכרויות פחות אידיאליות, רצינו לחגוג את האפשרויות החדשות שנפתחו לדייטים באופן שמתאים למותג של OkCupid."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד