חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

כוכב הסדרה הפופולארית "אמילי בפריז" מצטלם לראשונה לקמפיין ישראלי

לוקאס בראבו, המגלם את השף גבריאל בסדרת הלהיט של נטפליקס, "אמילי בפריז", יככב בקמפיין הקיץ של המותג נסקפה טייסטרס צ'ויס.

כוכב הסדרה הפופולארית "אמילי בפריז" מצטלם לראשונה לקמפיין ישראלי (הגדל)
כוכב הסדרה הפופולארית "אמילי בפריז" מצטלם לראשונה לקמפיין ישראלי

לוקאס בראבו, כוכב הסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס, "אמילי בפריז", שעונתה השנייה מצולמת בימים אלו, מצטלם היום לקמפיין ישראלי של מותג הקפה הבינלאומי – נסקפה טייסטרס צ'ויס (Nescafé Taster's Choice), מקבוצת אסם-נסטלה.

בסדרה, מגלם לוקאס את השף הלוהט גבריאל, המפליא בכישורי הבישול הצרפתיים שלו. כעת, במסגרת הצילומים לקמפיין הקיץ של נסקפה טייסטרס צ'ויס (Nescafé Taster's Choice), יכין לוקאס שלושה מתכוני קיץ מפנקים המאפשרים לכל אחד להפוך לבריסטה של משקאות קיץ מפתיעים אצלו בבית, וילמד אותנו את הסוד שלו לקפה קר מענג ומשובח.


לדברי נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם-נסטלה: "נסקפה טייסטרס צ'ויס, מותג הקפה הנמס המוביל בישראל, ממשיך לרגש ולהפתיע והפעם בחיבור היצירתי עם לוקאס בראבו, השף הכי מפורסם של תקופת הקורונה, שמציע שלושה מתכוני קיץ מפנקים במיוחד המבוססים על נסקפה טייסטרס צ'ויס. עם התפתחות תרבות הקפה בישראל גם הפופולריות של קפה קר במהלך חודשי הקיץ עולה משנה לשנה והמותג נסקפה טייסטרס צ'ויס לוקח חלק מוביל גם במימוש טרנד זה ע"י הצרכנים."

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד