חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הבוזגלוס מככבים בקמפיין חדש של תן ביס לרגל היורו

צלם: מיכה לובטון (הגדל)
צלם: מיכה לובטון

משפחת בוזגלו ("הבוזגלוס") מככבת בקמפיין חדש של תן ביס מבית Debby&Ron, שעלה השבוע לרגל אליפות אירופה בכדורגל, לה נותנת חסות החברה-האם של שירות המשלוחים הכתום. במסגרת הקמפיין, הבוזגלוס, המשפחה המפורסמת ביותר בכדורגל הישראלי, מזמינים את המשתתפים לצלם את המנות שהזמינו מתן ביס, לתייג את החברה יחד עם ההאשטאג #תנוביס_הבוזגלובדרך ולהיכנס להגרלה בה כוכבי המשפחה יגיעו לביתם של הזוכים עם משלוחי מזון מפנקים ולצפייה משותפת במשחקים.

 

בקמפיין משתתפים אב המשפחה יעקב ואשתו חני; אסי ואשתו עדי; ואלמוג ואשתו נטליה. הוא צפוי לעלות בעמודי האינסטגרם והפייסבוק של תן ביס ובעמודי האינסטגרם של כוכבי הבוזגלוס.

 

חברת Just Eat Takeaway, שרכשה את תן ביס הישראלית בשנת 2018, היא אחת מנותנות החסות הרשמיות של משחקי היורו. חבילת החסויות כוללת, בין היתר, זכויות לחסויות שידור בכל רחבי אירופה, פרסום באצטדיון עצמו, וכן חוויות ייחודיות של ליווי ילדים על ידי שחקנים, כמו גם עשרות הזדמנויות ללקוחות להשיג כרטיסים. תן ביס חילקה עד כה ללקוחותיה 50 כרטיסים למשחקי היורו. הכרטיסים למשחקי הבתים, שמינית הגמר והגמר חולקו כחלק מהגרלה ללקוחות שהזמינו דרך תן ביס בסכום של מעל 200 שקלים.

 

לדברי רון שלי, שותף ומייסד בחברת Debby&Ron: "משפחת בוזגלו היא הבחירה הטובה ביותר העונה על האתגר הגדול ביותר כל קמפיין דיגיטלי - השגת בולטות וזכירות ויצירת העדפה. החיבור והמפגש עם הלקוחות במרחב הפיזי מעצים את המהלך ומעמיק את החיבור של הלקוחות למותג".

 

סמנכ"ל הקריאייטיב של הקמפיין כפיר ראובני, ארט דיירקטור: שחר אייזיק

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד