חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין תחת המסר "להתקדם ולהישאר בן אדם"

קרדיט תמונה: יח"צ (הגדל)
קרדיט תמונה: יח"צ

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור דביר בנדק ומציע שירות ייחודי, הגעה לבנקאי האישי בערוצים שונים בלחיצת כפתור.


בקמפיין מודגש הקושי של לקוחות כל הבנקים לקבל מענה אנושי בעולם שהופך ליותר ויותר דיגיטלי ומורחק. בנק מזרחי-טפחות מציע שירות דיגיטלי מתקדם הכולל תקשורת עם הבנקאי האישי בלחיצת כפתור דרך האפליקציה של הבנק.

בקמפיין דביר יושב על הספסל ושומע מחלון סמוך תסכול אופייני מאדם המנסה לבצע פעולה בחשבון הבנק שלו ללא הצלחה. האדם מתוסכל כי אינו מצליח להגיע לגורם אנושי על מנת לבצע פעולה שברצונו לעשות. דביר מבין שלצד דיגיטל מצוין תמיד צריך להיות שירות אנושי. ברגע הזה הוא  נחשף לשירות של הבנק, קשר לבנקאי אישי בלחיצת כפתור.


לדברי דינה נבות, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: “בנק מזרחי-טפחות שם דגש על קידמה והתפתחות טכנולוגית העונה לצרכי לקוח. לצד זאת, אנו מבינים את חשיבות הקשר האישי מול הלקוחות ועל כן, פיתחנו שירות ראשון מסוגו שמאפשר בלחיצת כפתור להגיע לבנקאי האישי שלך בכל הערוצים ובכל רגע. התקדמות דיגיטלית זה חשוב והכרחי אך לצד זאת חשוב לשמור על אנושיות".


 הקמפיין בהפקתו של ראובני פרידן IPG ייעלה _ב 6.7  בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד