חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פנגו משיקה שפה תקשורתית חדשה בקמפיין בכיכובה של שני כהן כפרזנטורית

צילום: עדי אורני (הגדל)
צילום: עדי אורני

בקמפיין תגלם שני כהן את זמרת הפופ לי-פן גולד שתשיק את קליפ הבכורה שלה, בשיר ובכלל לי-פן תסביר שהיא אוהבת שהכול פשוט בחיים והיא לא מבינה אנשים שאוהבים לסבך כל דבר.

 

הקמפיין הינו צעד נוסף בצמיחה של פנגו, האפליקציה המובילה לכל פתרונות התחבורה החכמה בישראל עם מעל ל -2.5 מיליון משתמשים.

פנגו, המייצרת חדשנות בעולמות הסמארט מוביליטי ומקלה על ציבור הנוסעים והנהגים באופן יומיומי עם הוספת פתרונות מתקדמים כגון תשלום על חניה בכחול לבן, תשלום ב- 400 חניונים, תשלום בקליק על תחבורה ציבורית בשיתוף עם מוביט, תדלוק מהיר בתחנות דלק של סונול ותשלום בחנויות הנוחות, תשלום בכבישי אגרה ועוד.

 

הקמפיין יעלה בפריסה ארצית, בטלוויזיה ודיגיטל, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪

 

ליטל פרנקל, סמנכ"ל שיווק: "אנחנו נרגשים על צירופה של שני כהן למשפחת פנגו. שני, שכבר שנים מהווה שם נרדף להצלחה ישראלית, בדיוק כמו פנגו, תיצור תוכן משמעותי וחדשני.
שילובה של שני כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של פנגו ממשיכה את המיקוד של החברה ששמה את צרכי הלקוח וצמצום המהמורות בדרך שלו במרכז ונמצאת כל פעם צעד אחד קדימה ביצירת פתרונות טכנולוגיים חכמים שכל מטרתם היא להקל על חיי הנהג והנוסע" .

בסרטון:
שני כהן מגלמת את לי-פן גולד, זמרת פופ חדשה בסינגל הראשון שלה: "איך אתה אוהב לסבך" בקליפ נראה את לי-פן בסיטואציות שונות יחד עם בן הזוג שלה, שלא מפסיק לסבך כל דבר...תשלום בחניון, בתדלוק ואפילו בנסיעה באוטובוס. כל זאת שהפתרון נמצא אצלו ביד, או יותר נכון בסלולרי באפליקציית פנגו. לי-פן יוצאת בשיר שדורש להפסיק לסבך הכול ולבחור בדרך הקלה...בפנגו. הקמפיין הופק  באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM ויעלה במגוון פלפורמות בו זמנית.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד