חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קמפיין חדש לבוניטה דה מאס עם עדי הימלבלוי

צילום: שי פרנקו, זיו טולדנו, עוז שמש (הגדל)
צילום: שי פרנקו, זיו טולדנו, עוז שמש

קמפיין חדש לעדי הימלבלוי הפרזנטורית של 'בוניטה דה מאס' רשת הלאנז'רי שהשיקה לאחרונה חנות קונספט חדשה בקניון TLV בתל אביב.  החנות החדשה שבקניון TLV, כמו יתר חנויות הרשת שעוצבו מחדש, היא בעצםone stop shop  לעולמות הלאנג'רי המגוון שהמותג 'בוניטה דה מאס' ממשיך לשכלל ולשדרג הן בהיבטים האופנתיים הבינלאומיים והן ברמת הנדסת האנוש החכמה, המאפשרת מגוון פתרונות לנשים בכל המידות ומבני הגוף – "הכל כדי שתרגישי שאת בזמן איכות נשי וכייפי ".  וגם בקופה מפתיעים עם מחירים אטקרטיביים.  הקונספט העיצובי החדש שפיתחה 'בוניטה דה מאס', רשת הלאנז'רי , מאפשר לנשים בגילאים השונים, ליהנות ולבחור באווירה רגועה ומזמינה את הפריטים המתאימים והנוחים להן ביותר, מתוך מגוון מוצרים עשיר, בחדרי הלבשה אינטימיים ומזמינים.


איזי מוכתאר, מנכ"ל 'בוניטה דה מאס', מציין: "המותג שלנו הוכיח את עצמו לאורך השנים כמותג הדוגל באיכות ללא פשרות, הקפדה על נוחות, התאמה לאקלים הישראלי והענקת מראה אופנתי ומחמיא. לא בכדי אנו חווים עלייה מתמשכת בביקושים הבאה לידי ביטוי הן ברכישות בסניפי הרשת הפרושים בעשרות מרכזי קניות מובילים, והן בעסקאות באתר האון ליין של 'בוניטה דה מאס'. במקביל, פתחה הרשת 3 סניפים חדשים שהושקו באחרונה בבת ים, בית שמש ובמעלות שבהקמתם השקיעה 'בוניטה דה מאס' מיליון וחצי ש"ח. עד סוף השנה צפוי מותג ההלבשה התחתונה המוביל לחנוך 6 סניפים נוספים ברחבי הארץ. פתיחתן של ארבע חנויות הקונספט החדשות המצטרפות לכ-35 סניפי הרשת הקיימים, הינה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של 'בוניטה דה מאס' ואנו נמשיך להשקיע בהגברת הנוכחות של המותג בכדי להעניק ללקוחותינו מענה איכותי, זמין ונגיש".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד