חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

התחרות על האנושיות: מזרחי עולה במקפיין "להישאר בן אדם"

דביר בנדק. צילום יח"צ (הגדל)
דביר בנדק. צילום יח"צ

לפני מספר חודשים השיק בנק מזרחי טפחות שירותים ייחודים ללקוחותיו תחת האסטרטגיה "להתקדם ולהישאר בן אדם", קדמה טכנולוגית לצד אנושיות.  בקמפיין המשך לאסטרטגיה זו עולה סרט פרסומת בכיכובו של דביר בנדק, בו דביר מציין שלעבור בנק זה ממש פשוט וקורא לצופים להצטרף למזרחי טפחות.




לדברי דינה נבות, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: "למזרחי טפחות שיעור ההעדפה הגבוה ביותר במערכת הבנקאית והבנק הינו הצומח ביותר במערכת, בנוסף הבנק השכיל להבין כי ללקוחות חשובה הטכנולוגיה אך לא פחות חשוב, שיהיה שם הבנקאי האישי שלהם – בן אדם. אנחנו נמשיך ונפתח טכנולוגיות המקרבות את הלקוח לבנקאי ומאפשרות לו לקבל את השירות בטוב ביותר במערכת הבנקאית גם בעתיד"

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד