חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אנה זק בקמפיין קיץ חדש לרשת הקוסמטיקה SACARA

הקמפיין יעלה לרגל השקת מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח של רשת SACARA

צילום: אלכס ליפקין (הגדל)
צילום: אלכס ליפקין

לרגל השקת מגוון מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח, יוצאת רשת הקוסמטיקה  SACARA(סאקרה) בקמפיין חדש שיעלה השבוע הקרוב, בכיכובה של הפרזנטורית  אנה זק (19) בתקציב הנאמד ב 1 מיליון ₪.

 

מדובר בקמפיין רחב שימשך עד החגים, תחת הסיסמא:  wake up! We're more than make up - SACARA -  לא רק איפור אלא מגוון ומתן מענה בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית. הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה, פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות.

 

לדברי איתי זמיר מנכ"ל סאקרה: "מטרת הקמפיין לחשוף את מוצרי הקיץ החדשים ומגוון הקטגוריות בהן רשת סאקרה פועלת. כמו כן,  לחזק את הקשר בין המותג לפרזנטורית החדשה". לדבריו: "הרשת יוצאת בקמפיין שני עם הפנים החדשות אנה זק, המביאה איתה יכולות של star quality עם ערכים של עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי ודינמיות ערכים הזהים לערכי מותג סקארה".

 


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד