פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
קמפיין עצמאות למותג תחליפי הבשר ביונד מיט
3/05/2022
לקראת יום עצמאות ועונת המנגלים 'ביונד מיט' המשווקת על ידי חברת דיפלומט עולה עם פרסום חוצות המעודד צריכת תחליפי בשר, כאלטרנטיבה צמחונית טעימה.
הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. ביונד מיט מוצע כאלטרנטיבה לאנשים המעדיפים לא לאכול בשר ואף כאלו המעדיפים להפחית באכילת בשר, וליהנות מתחליף טעים המדמה את טעם הבשר. ביונד מיט הוא מותג בינלאומי פורץ דרך, הראשון לתחליפי בשר. בארץ הוא נהנה מנתח שוק כספי של 29.5 אחוז. מסקר שנערך לאחרונה על ידי מכון 'רושינק' עולה כי 67 אחוז מהנשאלים פתוחים להתנסות בתחליפי בשר מהצומח ביום העצמאות הקרוב.
כתבות נוספות
-
5/07/2022כדורסלן מכבי תל אביב, הצטלם לסרטון מיוחד לקראת אירוע הדגל השנתי של העמותה "מיזם השנה" יחד עם יו"ר ומייסד יוניסטרים רוני צארום קרא עוד
-
4/07/2022הקמפיין הופק בשיתוף אנשי הפרסום והקראייטיב רונה יעקובי ועידו בן דור קרא עוד
-
30/06/2022הקמפיין החדש של מאוחדת, בהובלתו של משרד הפרסום LEAD, יכלול פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, שילוט חוצות, סרטונים במדיה החברתית, ובאתרי האינטרנט. קרא עוד
-
16/06/2022תרי ישכיל, סמנכ"לית שיווק בנק מזרחי טפחות: "הבחירה בדובי היא יצירתית וחדשנית ונועדה לפנות לקהל מגוון" קרא עוד
-
16/06/2022קמפיין שעולה בשיתוף משרד הפרסום The box, יכלול סרטוני חסויות בערוצי הטלוויזיה קרא עוד
-
16/06/2022הקמפיין באמצעות משרד הדיגיטל LIME בהיקף כולל של 750,000 ₪ קרא עוד
-
1/06/2022אירוקה גייסה לקמפיין ארבעה יוצרים ישראלים מובילים, מתחומים שונים קרא עוד