חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קמפיין עצמאות למותג תחליפי הבשר ביונד מיט

צילום: יחצ ביונד מיט (הגדל)

לקראת יום עצמאות ועונת המנגלים 'ביונד מיט' המשווקת על ידי חברת דיפלומט עולה עם פרסום חוצות המעודד צריכת תחליפי בשר, כאלטרנטיבה צמחונית טעימה.

הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. ביונד מיט מוצע כאלטרנטיבה לאנשים המעדיפים לא לאכול בשר ואף כאלו המעדיפים להפחית באכילת בשר, וליהנות מתחליף טעים המדמה את טעם הבשר. ביונד מיט הוא מותג בינלאומי פורץ דרך, הראשון לתחליפי בשר. בארץ הוא נהנה מנתח שוק כספי של 29.5 אחוז. מסקר שנערך לאחרונה על ידי מכון 'רושינק' עולה כי 67 אחוז מהנשאלים פתוחים להתנסות בתחליפי בשר מהצומח ביום העצמאות הקרוב.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד