תמנון עולה בקמפיין "קיץ פאן"
רשת תמנון השיקה את הקולקציה החדשה
לקיץ 2022, כשמחיר כל פריט בה עד 95 ש"ח. על מנת להשיק את הקולקציה החדשה,
יוצאת הרשת במהלך פרסומי רחב היקף, שבא להדגיש כי מחיר נגיש אינו בא על חשבון
האופנתיות והטרנדיות. ההשקעה הכוללת על כל מהלך הקיץ של הרשת עומדת על כ-3 מיליון שקלים
הקמפיין הפרסומי שילווה את המהלך יכלול
שלל סרטונים החושפים את האמת מאחורי תמונות האינסטגרם בצורה משעשעת ומלאת הומור,
שנועדו להעביר את המסר שתחושת הכיף עוברת כשאתה באמת חווה את ההנאה ולא עסוק בלתעד
אותה. בקמפיין הרשת מזכירה לצופים כי מי שעסוק בתיעוד רגעים פוטוגניים
מפוברקים עלול לפספס בדרך את החיים האמיתיים, והם מוצלחים לא לפחות, כל עוד ניתן
להם לקרות.
ברוך
ריינר, מנכ"ל ובעלים רשת תמנון: "רשת תמנון פועלת כבר שנים בשוק האופנה
הישראלית ומציעה אופנה איכותית במחירים נגישים והקהל מצביע ברגליים. לאחר שנתיים
מטלטלות שעברו על ישראל ועל העולם כולו, החלטנו להשיק את הקולקציה החדשה במחירים
המשתלמים ביותר בענף, מבלי להתפשר על איכות ואופנתיות. גם כאן נשמרת האסטרטגיה
השיווקית של הרשת, בה אנו מציגים דרך קריאטיבית וייחודית להבליט את היתרונות שלנו.
בעידן הנוכחי בו התיעוד לעיתים משתלט על החוויה, אנחנו חושפים את האמת מאחורי
התמונות המושלמות מדי במדיות החברתיות ומחזירים את הדגש ל-FUN ולחוויה עצמה".
כתבות נוספות
-
17/05/2022מסגרת הקמפיין תחת הכותרת 'דקה באונו', נטלי רותם תספר מידי שבוע בסרטונים שיעלו לרשתות החברתיות מה קורה בעיר בכל התחומים קרא עוד
-
15/05/2022הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית קרא עוד
-
9/05/2022לקמפיין גויסו הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. קרא עוד
-
9/05/2022כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור חמש, נבנתה במשך שלושה ימים חללית מתקדמת קרא עוד
-
9/05/2022לי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל: סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד קרא עוד
-
3/05/2022הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין צולם במשך יומיים בסניף הדגל של הרשת בת"א קרא עוד
-
27/04/2022על ההפקה אחראי משרד הפרסום סאביו, ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין עלה בעזרת משרד הפרסום 'חוליגנס' קרא עוד
-
24/04/2022בכל שנה נבחרים 3 פרוייקטים זוכים ע"י מטה החברה בישראל, ומרכזי הלימוד המנצחים זוכים בפרס כספי של אלפי אירו אותם הם תורמים לארגון/עמותה מקומית. קרא עוד