יהודה לוי ונועה קירל יככבו בקמפיין חדש לרשת הדור החמישי של פלאפון
פלאפון יוצאת היום בקמפיין חדש לרשת הדור החמישי תחת המסרמהירות שלא מהעולם הזה. בסרטון, משתפים פעולה בפעם השנייה יהודה לוי ונועה קירל. השניים, מבצעים עיבוד חדש ומקורי ללהיט "חללית" של להקת "גזוז" וטסים במהירות הדור החמישי.
בסרטון נועה מפגינה כישוריי גיימינג בטלפון הנייד ומארחת בבית את האחיינית שלה שמגלה להפתעתה שהסמארטפון של דודה נועה קירל מהיר יותר משל כולם. היא שואלת את נועה איך המכשיר שלה כל כך מהיר ונועה עונה לה בשירה ומספרת על ביקור של ייצור מעולם אחר (יהודה לוי) שנחת אתמול בצהריים על המרפסת ולקח אותה למסע חוויתי. המהירות של הדור החמישי בסטרימינג ובגיימינג מודגמת באמצעות אנימציה מעולמות משחק המחשב, כאנלוגיה לחוויות מהעולם החיצון. בסרטון גם סצינת הומאז' לתקיעת הדגל של ארה"ב בנחיתה על הירח.
כשנועה מסיימת לספר לאחיינית ההמומה את הסיפור נכנס יהודה לוי לחדר בו הן יושבות, ולוקח לאחיינית את הסמארטפון, אז מסתבר שהוא בכלל שלו.
כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור חמש, נבנתה במשך שלושה ימים חללית מתקדמת שהותאמו בה תאורה מיוחדת ואמצעים נוספים כדי להפוך אותה למציאותית. עבודת הארט בסרטון מורכבת בשל השילוב בין מציאות לדמיון והיא בוצעה באמצעות צוות מיוחד לנושא. נוף החלל שבסרטון משלב בין תפאורה צבועה עם השתלת אלמנטים בתלת מימד.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון,yesובזק בינלאומיאמר: "פלאפון מובילה את מהפיכת דור 5 בישראל ומביאה ללקוחותיה את המהירות הגבוהה ביותר, כפי שנמצא במחקר מהירות השוואתי שקיים מכוןIpsos. מאות אלפי ישראלים כבר הצטרפו לרשת הדור ה-5 של פלאפון ואנו מציעים את חווית הדור החמישי ללקוחותינו לא רק בישראל, אלא גם ב- 39 מדינות בעולם."
פלאפון היתה החברה הראשונה בישראל להציג את כניסת רשת הדור ה- 5 לישראל באמצעות שדרוג ליבת הרשת בשיתוף חברת אריקסון, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. כיום כ- 600,000 לקוחות פלאפון כבר נהנים מדור 5 והם מהווים כרבע מלקוחות החברה*. ע"פ מחקר שערך מכוןIpsosהגלישה ברשת פלאפון (במכשיריSamsungו-Iphoneשנבדקו) היא המהירה ביותר בהשוואה לכל אחת מבין הרשתות האחרות שנבדקו, הן במהירות ההורדה והן במהירות ההעלאה. החברה מפעילה גם את פריסת המדינות בעולם הגדולה ביותר וכיום ניתן ליהנות משירותי דור 5 ב- 39 יעדים מובילים בעולם ביניהם: ארה"ב, בריטניה, איטליה, ספרד, סין וטורקיה.
*מתוך מנויי הפוסט פייד (רוב מנויי החברה המשלמים לאחר השימוש).
הקמפיין מבית אדלר חומסקי יעלה הערב בערוצים: 12, 13 וברדיו, את הקמפיין ילוו סרטוניYouTube,Facebook,TikTokו-Instagram, כלי דיגיטל אינטראקטיביים ועוד.
קרדיטים:
משרד פרסום: אדלר חומסקי
במאי: רני כרמלי
יוצרי השיר: דני סנדרסון (להקת גזוז)
הפקה מוזיקלית: תומר בירן
חברת הפקה: מולה הפקות
פוסט: ברוקדאסט
כתבות נוספות
-
17/05/2022מסגרת הקמפיין תחת הכותרת 'דקה באונו', נטלי רותם תספר מידי שבוע בסרטונים שיעלו לרשתות החברתיות מה קורה בעיר בכל התחומים קרא עוד
-
15/05/2022הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית קרא עוד
-
9/05/2022לקמפיין גויסו הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. קרא עוד
-
9/05/2022לי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל: סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד קרא עוד
-
8/05/2022המהלך יכלול קמפיין פרסומי בטלויזיה, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה. קרא עוד
-
3/05/2022הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין צולם במשך יומיים בסניף הדגל של הרשת בת"א קרא עוד
-
27/04/2022על ההפקה אחראי משרד הפרסום סאביו, ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין עלה בעזרת משרד הפרסום 'חוליגנס' קרא עוד
-
24/04/2022בכל שנה נבחרים 3 פרוייקטים זוכים ע"י מטה החברה בישראל, ומרכזי הלימוד המנצחים זוכים בפרס כספי של אלפי אירו אותם הם תורמים לארגון/עמותה מקומית. קרא עוד