חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רב בריח עולה בקמפיין הקולקציה הלבנה

צילום: יח"צ (הגדל)
צילום: יח"צ

רגל חג השבועות קבוצת 'רב בריח' יוצאת בקמפיין 'הקולקציה הלבנה' ברוח החג

בקמפיין הושקעו כ 1.8 מיליון ₪ והוא צפוי לעלות בימים הקרובים בפריסה רחבה בטלוויזיה, דיגיטל, סושיאל ושלטי חוצות. במסגרת הקמפיין יוצעומציע דלתות גמר צבע בגווני לבן עם הטבה מיוחדת.

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק רב בריח:"הצבע הלבן מסמל בתרבות המערבית טוהר, תום, שלווה, ראשוניות והצלחה. לקראת חג השבועות החלטנו לתת במה של כבוד לקולקציה הלבנה ולהרחיב

אותה במגוון עשיר של גווני לבן, זכוכיות, פרזול ואלמנטים עיצוביים. אני מזמינה להתרשם מהמגוון של הלבנים של רב בריח באתר או בסניפים ומאחלת חג שבועות שלו ושמח"

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד