חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רשת בורגרים עולה בקמפיין רחב

בורגרים. צילום: נתנאל ישראל (הגדל)
בורגרים. צילום: נתנאל ישראל

רשת Burgerim (בורגרים), מקבוצת BBB, עולה בקמפיין רחב,  שיערך במהלך כל חודש יוני , תחת הסלוגן 'בורגרים – כל הזמנה חגיגה', בעלות של כ – 1.2 מיליון ₪.

 

הקמפיין שעולה בשיתוף משרד הפרסום  The box, יכלול סרטוני חסויות בערוצי הטלוויזיה: קשת 12, רשת 13, ופעילות דיגיטל רחבה ברשתות החברתיות ובאתרים פופולריים, לצד פעילויות על רצפת המכירה בסניפי הרשת.

 

קמפיין "בורגרים- כל הזמנה חגיגה" מאיר זרקור על שלל מארזי הרשת המיועדים למשפחות, למקומות העבודה, למסיבות ואירועים,  כמו גם את מגוון הטעמים שמציעה בורגרים, וכמובן- את ערך הכשרות.

 

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "הקמפיין מנגיש לציבור הישראלי את הנוסחה הייחודית והמנצחת של רשת בורגרים-  מגוון טעמים עשיר, שפע מארזים צבעוניים ושמחים, והענקת פתרון טעים, קל ומהיר. רשת בורגרים מתמחה בשירותי משלוחים מהירים, טעימים וחמים- והדגש של הקמפיין על מארזי החגיגה, מציג את הפתרון לארוחה מעולה וטעימה לאירועים קטנים וגדולים, פרטיים ומסחריים."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד