חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מזרחי מציגה את המשקיע דובי פרנסיס לצד דביר בנדק

דביר בנדק, תרי ישכיל סמנכ"לית שיווק. צילום: א (הגדל)
דביר בנדק, תרי ישכיל סמנכ"לית שיווק. צילום: א

בימים אלו בהם הריבית במשק עולה והשווקים סוערים, בנק מזרחי טפחות מספק  מוצר המתאים לתקופה ומאפשר ללקוחות אפיק השקעה בטוח לכספם. פיקדון ליצ'י לטווח בינוני עד 4 שנים גם שומר על הכסף, גם מאפשר ליהנות מריבית מדורגת שעולה לאורך התקופה וגם כולל תחנות יציאה ידועות מראש.

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בתחום הפיקדונות בכיכובם של הפרזנטור דביר בנדק ודובי פרנסיס איש עסקים, מייסד ומנכ"ל של קרן ההון-סיכון Group 11 המוכר כמשקיע פוטנציאלי בתכנית פריים טיים.

הרעיון הקריאיטיבי מציג את דביר שמציע לדובי את הפיקדון, ב"פיץ'" מעלית של 15 שניות, כאשר סוזי מחזקת את יתרונות פיקדון ליצ'י ואת הפן של המקצוענים במזרחי-טפחות. דובי, שידוע כמשקיע שאוהב ריסק, מבין את חשיבות ההשקעה באפיקים בטוחים בימים אלה, ומשתכנע להשקיע בליצ'י.

 

תרי ישכיל, סמנכ"לית שיווק בנק מזרחי טפחות: "הבחירה בדובי היא יצירתית וחדשנית ונועדה לפנות לקהל מגוון, לקוחות כל הבנקים שמחפשים פיתרון חכם ובטוח לכסף שלהם. בתקופה שבה הריבית עולה והבורסה בתנודות, השילוב של דובי פרנסיס וסוזי טובי כאסמכתא להשקעה חכמה הינה טבעית ומתבקשת"

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד