חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קמפיין קולקציית הקיץ של מותג אופנת הילדים NOIZZ

צילום: שי יחזקאל (הגדל)
צילום: שי יחזקאל

הצילומים עבור הקמפיין ,שעלותו מוערכת בכ-1.5 מיליון שקלים ,נערכו בוילה יוקרתית בשכונת הגולף בקיסריה, באווירה קיצית ושמשית.

עבור רוי פרישר גוטמן זו השנה השלישית עבור המותג וכעת הוא חוזר כפרזנטור בוגר יותר. עבור אנסטסיה אברבוך מדובר בשנה שנייה לצידו של רוי. אברבוך (הבת של אלכס אברבוך הספורטאי האולימפי) בעלת ניסיון רב בתחום וזאת על אף גילה הצעיר. מאחוריה כבר קמפיינים גדולים בארץ ובעולם והיא אחת המבטיחות בתחום .

 

את הקמפיין שעלותו מוערכת בכ-1.5 מיליון שקלים מובילה מחלקת השיווק של קבוצת מאניה גרופ  והוא צפוי לעלות בחודש הקרוב בפריסת מדיה רחבה שלטי חוצות, טלויזיה , דיגיטל ועיתונות כתובה . 

 

השניים צילמו את קולקציית הקיץ של החברה שכוללת מגוון רחב של פריטים בגזרות שונות, צבעים מיוחדים ואופנה בועטת ומציעה פריטים אטרקטיביים וייחודיים במיוחד עם תמהיל של פרטי לבוש קיציים ללא פשרות, באיכות גבוהה ובצבעוניות רחבה.

 

ברשת  NOIZZ מאמינים שגם לילדים מגיע להביע את אמירתם האופנתית מבלי לפגוע בפרקטיות ובנוחות. העיקרון המוביל את הרשת הוא שילדים שלובשים נויז רוצים להיות אינדבידואליים ומכתיבי אופנה אפילו כבר מגיל 3, וזה בא לידי ביטוי בהקשבה ויישום של הטרנדים הכי חמים היום בעולם האופנה.

 

רשת NOIZZ מציגה העונה קולקציית קיץ רב גונית ומיוחדת. ניתן יהיה למצוא בגדי ים מכל הסוגים, חולצות במגוון טכניקות, חליפות קיציות במגוון צבעים לבנים ולבנות, חצאיות מיני עם חולצות תואמים בצבעים קיציים, חולצות מכופתרות עם דיטיילים ודפוסים , דגמ"חים אופנתיים. תוך כדי שמירה מתמדת על עיצובים לילדים שאינם ילדותיים ומצועצעים, להם יש אמירה אופנית משל עצמם.  בשונה מחברות אופנה אחרות , רשת NOIZZ נותנת דגש על עיצובים בועטים שיוצרים בידול בקרב אופנת הילדים בארץ. 

קולקציית הקיץ של NOIZZ  מתאימה לילידם מגיל 3 ועד גיל 14 הקולקציה משדרת סטייל וטרנדיות לילדים שרוצים להיות אופנתיים כבר מגיל 3.

 

מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: " רוי ואנסטסיה הפכו לחלק ממשפחת NOIZZ ושיתוף הפעולה הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש  , רוי ואנסטסיה מוכיחים מקצועיות ובגרות והם מאוד מתאימים לערכים ולשפת המותג ".

 

אליאור אסלן מנהל שיווק קבוצת מאניה גרופ :  לקולקציית הקיץ של NOIZZ יש אמירה אופנתית מובהקת וייחודית, היא משלבת את הצורך לצבעוניות רחבה, כזו שתתכתב עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה. אני שמח על שיתוף הפעולה המתמיד עם רוי ואנסטסיה ועל הערכים אותם הם מביאים למותג . 

 


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד