קמפיין טלוויזיוני חדש לטבליות המדיח "Somat 5" בהשקעה כוללת של כ- 3.2 מיליון שקלים
חברת "הנקל סוד", המובילה בישראל בתחום הדטרגנטים, עולה בקמפיין טלוויזיוני לטבליות המדיח Somat 5" בהיקף של כ- 3.2 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה ב- 2 באוקטובר, מוצאי יום כיפור ויימשך כ- 3 שבועות. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO" ומשרד המדיה יהושע TBWA.
את הקמפיין מלווה הסיסמא "תני לסומט לעבוד בשבילך" והוא יכלול סרטון פרסומת בערוצים 2, 10, 24 ו- 9 באורך של 22 שניות. בקמפיין מוצגות סצנות המציגות סיטואציות יומיומיות במטבח של שטיפת כלים, לדוגמא: אישה רוחצת כלים בכיור במטבח, מסבנת ומקרצפת ביסודיות, מרימה את הצלחת המנוגבת ובודקת שהיא מבריקה ונוצצת ואז....היא מתכופפת ומכניסה אותה למדיח! הקריינות: "עד מתי תעבדי בשביל המדיח? קחי Somat5 למדיח הכלים. Somat - חמש פעולות בטבלייה מושלמת אחת. תני ל- Somat לעבוד בשבילך".
שרון סמרי לזרוביץ', מנהלת שיווק דטרגנטים ב"הנקל סוד" מוסרת כי מטרת הקמפיין החדש היא להעלות את המודעות למותג ולהפוך למותג מוביל ומשמעותי בשוק. סמרי מוסיפה כי האסטרטגיה מאחורי הקמפיין מבודלת מהמקובל בתחום ומתמקדת בפניה רגשית לצרכן: הצגת מצב אבסורדי שכל אחת יכולה להזדהות אתו - פעולת ניקוי הכלים לפני או אחרי הפעלת המדיח.
מאז השקת טבליות “Somat5” באוגוסט 2005 השיגה סדרת Somat נתח שוק כספי של 8.6% והציגה צמיחה של 58% בשנה האחרונה (8.05-8.06 איי סי נילסן).
חברת "הנקל סוד", הנמצאת בבעלות מלאה של קונצרן "הנקל", עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק דטרגנטים ומוצרי קוסמטיקה. "הנקל סוד" משווקת בארץ את המותגים הבינלאומיים "פרסיל", "Fa" ו- "Somat", לצד המותגים הישראליים "הוואי" ו"סוד". קונצרן "הנקל" הינו קונצרן בינלאומי המייצר למעלה מ - 10,000 מוצרים בתחום הדטרגנטים לטיפוח וניקיון הבית, מוצרי קוסמטיקה לטיפוח הגוף ודבקים, ובעל סניפים בכ- 75 מדינות ברחבי העולם. לקבוצה 50,000 עובדים והיא מגלגלת מחזור מכירות שנתי של למעלה מ - 10 מיליארד אירו.
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד