פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
יורוקום מעלה קמפיין למרכזיות IP של Panasonic
15/11/2006
יורוקום, נציגת פנסוניק בישראל, יבואנית ומשווקת ציוד תקשורת ואלקטרוניקה בידורית, מעלה בימים אלה קמפיין חדש לקידום מבצע טרייד-אין על מערכות רב קוויות IPדיגיטליות של Panasonic. במסגרת המבצע מציעה החברה 50% הנחה בטרייד אין על המרכזייה הישנה ברכישת מרכזייה חדשה/מתקדמת לעסק.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בריקמן, עולה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ וכולל שילוט על גבי אוטובוסים, טלוויזיית חוצות, עיתונות ארצית ומקצועית,אינטרנט ודיוור ישיר.
כתבות נוספות
-
15/05/2022הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית קרא עוד
-
9/05/2022לקמפיין גויסו הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. קרא עוד
-
9/05/2022כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור חמש, נבנתה במשך שלושה ימים חללית מתקדמת קרא עוד
-
9/05/2022לי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל: סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד קרא עוד
-
8/05/2022המהלך יכלול קמפיין פרסומי בטלויזיה, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה. קרא עוד
-
3/05/2022הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין צולם במשך יומיים בסניף הדגל של הרשת בת"א קרא עוד
-
27/04/2022על ההפקה אחראי משרד הפרסום סאביו, ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין עלה בעזרת משרד הפרסום 'חוליגנס' קרא עוד
-
24/04/2022בכל שנה נבחרים 3 פרוייקטים זוכים ע"י מטה החברה בישראל, ומרכזי הלימוד המנצחים זוכים בפרס כספי של אלפי אירו אותם הם תורמים לארגון/עמותה מקומית. קרא עוד