חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: מקסים ליברמן, מנכ"ל פוטו מהיר

שם החברה: פוטו מהיר

הקמה : 1983

מס' עובדים: 11

 

פרופיל

מקסים ליברמן - מנכ"ל פוטו מהיר ב- 25 השנים האחרונות יודע לשחות במים עמוקים תרתי משמע. הוא בוגר בית ספר לקציני ים עכו וגאה לחשוף "הפלגתי כקצין ראשון סיפון בחברת צים. הגעתי ממשפחה של אנשי ים, כאשר אבי היה ממקימי נמל תל אביב ושימש כ-רב חובל הנמל מהקמתו ב-1936 ועד סגירתו ב-1965.

 

מקסים לא רק ממנכ"ל את החברה, אלא גם עוסק בטיפול יום יומי בכל הקשור לפעילות השיווקית הכוללת:  התמחות באיתור ורכישת זיכיונות של מותגים בינלאומיים בעולם בתחום הצילום, גיבוש אסטרטגיה שיווקית פרסומית לחברה, ניהול צוות סוכני מכירות וניהול קשרי מסחר עם הספקים בחו"ל ועם החנויות והרשתות המובילות בארץ.  

 

חברת פוטו מהיר היא הנציגה הבלעדית של Lowepro  - החברה מספר 1 בעולם

לתיקי צילום ומחשבים ניידים. החברה מייצרת מגוון תיקים המתאימים לכל אחד, החל מהצלם החובב בעל מצלמה קטנה דמוי כרטיס ועד לצלמים המקצועיים ביותר.

 

בנוסף מייצגת החברה את   LENSPEN קנדה - חברה המייצרת מגוון גדול של מוצרים לניקוי אופטיקה, מצלמות בטלפונים סלולריים וערכות לניקוי חישנים של מצלמות דיגיטליות, את חברת Joby האמריקאית – המשווקת חצובות מחוליות גמישות בשם Gorillapod וכן מותגים נוספים בתחום הצילום CHAMPION ו-KIS.

 

מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"במהלך השנה האחרונה ביצענו מספר צעדים שיווקיים חשובים ביותר.  צעדים אלה התמקדו בייבוא ושיווק מותגים בין לאומיים איכותיים וחדשניים. הצעד השיווקי החשוב מביניהם היה רכישת הזיכיון לשיווק והפצת המותג Gorillapod – חצובת חוליות של חברת  Joby האמריקאית. כמו כן, הצלחנו להרחיב את הפריסה שלנו ברשתות הצילום ובחנויות המובילות וצרפנו רשתות וחנויות מובילות כדוגמת למטייל, ריקושט ומס' חנויות המתמחות באלקטרוניקה קלה""

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

"היות ואנו חברה המעסיקה מספר מצומצם של עובדים, חלק ממערך השיווק שלנו מבוסס על נטוורקינג, אנשי מכירות וניהול אתר אינטרנט. אנו רואים בכלים אלה פעילות שהיא חובה לקידום המותגים שלנו ובאמצעותם אנו מגיעים בצורה יעילה ואפקטיבית ללקוחות תוך מתן שירות יעיל ואיכותי".

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"הכנסת ליין מוצרים חדשניים ביניהם קורא/ כונן כרטיסי זיכרון מקצועי הכולל Bleutooth של חברת IMAGE DEVICE מארה"ב. אני צופה כי תחום זה יהווה פריצת דרך עבורנו יחזק את מעמדנו כחברה מובילה גם בקרב חנויות האלקטרוניקה, המולטימדיה וקיוסקים לשירות עצמי".

 

 איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? 

מר דן דויד, מהיהודים העשירים בעולם, שעל שמו פועלת קרן לקידום טכנולוגיה והמצאות בינלאומיות בשיתוף אוניברסיטת ת"א.

 מהו ספר השיווק שהשפיע  עליך יותר מכל? אבא עני אבא עשיר

עיתון/ מגזין מועדף: דה מרקר

דף הבית שלך באינטרנט: www.quickphoto.co.il        

בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: פגישות נעשות במשרדי או אצל הלקוחות

מהו הרכב בו אתה נוהג? פורד מונדאו

מהו ג'וב חלומותיך? להישאר בג'וב שלי

חופשה חלומית: במקום נופש שקט עם כל ילדי ונכדי

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד