אישיווק השבוע: מקסים ליברמן, מנכ"ל פוטו מהיר
שם החברה: פוטו מהיר
הקמה : 1983
מס' עובדים: 11
פרופיל
מקסים ליברמן - מנכ"ל פוטו מהיר ב- 25 השנים האחרונות יודע לשחות במים עמוקים תרתי משמע. הוא בוגר בית ספר לקציני ים עכו וגאה לחשוף "הפלגתי כקצין ראשון סיפון בחברת צים. הגעתי ממשפחה של אנשי ים, כ
מקסים לא רק ממנכ"ל את החברה, אלא גם עוסק בטיפול יום יומי בכל הקשור לפעילות השיווקית הכוללת: התמחות באיתור ורכישת זיכיונות של מותגים בינלאומיים בעולם בתחום הצילום, גיבוש אסטרטגיה שיווקית פרסומית לחברה, ניהול צוות סוכני מכירות וניהול קשרי מסחר עם הספקים בחו"ל ועם החנויות והרשתות המובילות בארץ.
חברת פוטו מהיר היא הנציגה הבלעדית של Lowepro - החברה מספר 1 בעולם
לתיקי צילום ומחשבים ניידים. החברה מייצרת מגוון תיקים המתאימים לכל אחד, החל מהצלם החובב בעל מצלמה קטנה דמוי כרטיס ועד לצלמים המקצועיים ביותר.
בנוסף מייצגת החברה את LENSPEN קנדה - חברה המייצרת מגוון גדול של מוצרים לניקוי אופטיקה, מצלמות בטלפונים סלולריים וערכות לניקוי חישנים של מצלמות דיגיטליות, את חברת Joby האמריקאית – המשווקת חצובות מחוליות גמישות בשם Gorillapod וכן מותגים נוספים בתחום הצילום CHAMPION ו-KIS.
"במהלך השנה האחרונה ביצענו מספר צעדים שיווקיים חשובים ביותר. צעדים אלה התמקדו בייבוא ושיווק מותגים בין לאומיים איכותיים וחדשניים. הצעד השיווקי החשוב מביניהם היה רכישת הזיכיון לשיווק והפצת המותג Gorillapod – חצובת חוליות של חברת Joby האמריקאית. כמו כן, הצלחנו להרחיב את הפריסה שלנו ברשתות הצילום ובחנויות המובילות וצרפנו רשתות וחנויות מובילות כדוגמת למטייל, ריקושט ומס' חנויות המתמחות באלקטרוניקה קלה""
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
"היות ואנו חברה המעסיקה מספר מצומצם של עובדים, חלק ממערך השיווק שלנו מבוסס על נטוורקינג, אנשי מכירות וניהול אתר אינטרנט. אנו רואים בכלים אלה פעילות שהיא חובה לקידום המותגים שלנו ובאמצעותם אנו מגיעים בצורה יעילה ואפקטיבית ללקוחות תוך מתן שירות יעיל ואיכותי".
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
"הכנסת ליין מוצרים חדשניים ביניהם קורא/ כונן כרטיסי זיכרון מקצועי הכולל Bleutooth של חברת IMAGE DEVICE מארה"ב. אני צופה כי תחום זה יהווה פריצת דרך עבורנו יחזק את מעמדנו כחברה מובילה גם בקרב חנויות האלקטרוניקה, המולטימדיה וקיוסקים לשירות עצמי".
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מר
מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? אבא עני אבא עשיר
עיתון/ מגזין מועדף: דה מרקר
דף הבית שלך באינטרנט: www.quickphoto.co.il
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: פגישות נעשות במשרדי או אצל הלקוחות
מהו הרכב בו אתה נוהג? פורד מונדאו
מהו ג'וב חלומותיך? להישאר בג'וב שלי
חופשה חלומית: במקום נופש שקט עם כל ילדי ונכדי
עוד ב"אישיווק"
-
26/07/2022אל תתאהב ברעיונות של אצמך יותר מידי. טיפ חשוב של מנהל השיווק שנדרש לרענן את המותג כל הזמן - מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד