חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z

פרופיל

 

           שם החברה: A-2-Z שיווק בינלאומי

                             באינטרנט

           שנת הקמה: 2004

           מספר  עובדים: 10

 

אלון זכאי הקים את חברת A-2-Z כדי לאפשר לחברות ישראליות הפונות אל שווקים בינלאומיים לנצל את הגלובליות של האינטרנט כערוץ שיווק איכותי. המתודולוגיה שפיתח זכאי עבור פעילות השיווק הבינלאומית מתמקדת במבחן התוצאה -מיצוי של כל דולר המושקע בשיווק. באמצעות מיקוד מאמצי הפרסום בקהל היעד, ניתוח איכותי של הסביבה השיווקית, ובחינה בזמן אמת של תוצאות הקמפיין, מצליח זכאי ליצר ללקוחותיו החזר גבוה על ההשקעה.

 

A-2-Z מספקת את מכלול אמצעי השיווק המקוונים: פרסום במנועי חיפוש, קידום אורגני במנועי חיפוש, דיוור אלקטרוני, פרסום ברשתות פרסום בינלאומיות, שיווק ב- Web 2 וברשתות חברתיות, מיתוג ומיצוב ברשת, ניהול מסחר אלקטרוני בינלאומי, ושיפור יחס ההמרה באתר

 

ברקורד של A-2-Z קמפיינים במגוון תחומים: תיירות פנים וחוץ, טכנולוגיות ישראליות, שיווק ליהודים בתפוצות, שיווק של מוצרים שונים לשוק הבינלאומי, ועוד.

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"התמקדות והתמקצעות בשני ערוצי השיווק אשר לדעתנו יובילו את תמהיל השיווק באינטרנט בשנים הקרובות:

'שיווק מבוסס תוצאה'- מודל לפיו המפרסם משלם רק לפי תוצאות בפועל; ושיפור יחס ההמרה באתר- העלאת אחוז ההמרה והפיכת הגולש לרוכש".

 

"בנוסף, הרחבנו את שירותינו עם הקמת מחלקת סחר אלקטרוני בינלאומי. אנו מציעים לארגונים ישראלים ליווי וניהול של ערוץ ייצוא מוצרים באמצעות אתרי סחר כגון eBay. בכך יצרנו בידול נוסף מהמתחרים, ויצרנו ערך מוסף שקורץ לחברות רבות המחפשות להרחיב את ערוצי השיווק שלהם מעבר לים ללא השקעה מאסיבית ומסוכנת".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

"קריאה ולמידה מתמדת של המודלים המתקדמים והמוכחים ביותר בשוק העולמי.

אנחנו משתדלים לעקוב באופן צמוד אחרי פעילויות השיווק המוצלחות ביותר בעולם, ולאמץ ולהתאים מודלים אלו ללקוחותינו בארץ.במהלך מרץ תתחיל להתפרסם בבלוג שלנו סדרת מאמרים בנושא"

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"שבמקום ללכת למשרד לקחתי את הילדים לראות את פריחת השקדיות בהרי ירושלים.

קיבלנו באותו מיום הכי הרבה לידים איכותיים..."

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"בשוק הישראלי פועלים כמה שחקנים חזקים שהצליחו לעורר את המודעות לחשיבות השימוש בכלי השיווק המקוונים – וכל השוק מרוויח מכך. בנוסף, יש היום בארץ חברות טובות לבניית אתרים, כמו גם חברות טובות לשיווק וקידום אתרים.יחד עם זאת קיים לדעתנו סדק, פער בין האתר לשיווק. אנחנו רואים הרבה גולשים שמגיעים לאתר, אבל עוזבים כלעומת שבאו. A-2-Z נכנסה לסדק הזה ע"י כלים ומתודה לשיפור יחס ההמרה באתר ולהפיכת הגולש לרוכש".

 

5.         30 שניות על...

 

           מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? ספר השיווק שהשפיע עלי הכי הרבה זה הספר שהוצאתי עם עומר קפלן ומכון היצוא 'שיווק נכון באינטרנט- שליטה בעולם השיווק של המחר'. אנחנו עובדים על ספר המשך שירכז את הטרנדים האחרונים בשיווק ברשת.

·                     אחרי השיווק ? את מעט הזמן שנותר מתוץ לעבודה ולמשפחה, בחרתי להקדיש השנה למסע בשביל ישראל. בשבילי זהו מסע ולא סתם טיול, מסע עם חברים, עם עצמי ועם ארץ ישראל. הנה יומן המסע http://www.shvily.com/

           עיתון/ מגזין מועדף: גלובס ודהמרקר

           דף הבית שלך באינטרנט: Google.com

           בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:  קפה שחור ליד השולחן העגול הקטן אצלי במשרד. אפשר גם סי-קפה מתחת למשרד

           מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?  ג'יפ

           מהו ג'וב חלומותיך? מה שיש היום זה טוב

           חופשה חלומית: אני רוצה לחיות עם המשפחה חודש במדבר, חודש ביער, וחודש על שפת הים, אח"כ נחליט, אוקי? אגב, אני מתחיל השנה

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד