חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: ערן שטיין, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת !Smart

פרופיל :

 

  • שם איש השיווק ותפקיד: ערן שטיין, מנכ"ל משותף
  • שם החברה: Smart! המרכז הארצי להשכלה וקריירה.
  • שנת הקמה: 2007
  • מספר  עובדים: 36

 

ערן שטיין, (38), בעלים ומנכ"ל משותף בחברת Smart! - המרכז הארצי להשכלה וקריירה בע"מ. שטיין עו"ד, בעל למיקי, אב לאפק ואלה. בעל תואר I במשפטים ותואר II במנע"ס מאונ' ת"א. עוסק בתפקידי ניהול בכיר בתחום ההכנה לבחינות הפסיכומטריות, בחינות הבגרות, TOEFL, SAT ו-GMAT משנת 1999, מתוכן כ-3.5 שנים מנכ"ל חברת High Q.

 

Smart! - המרכז הארצי להשכלה וקריירה בע"מ פועלת בתחום ההכנה לבחינות הפסיכומטריות והיא החברה הראשונה אשר חדרה לתחום ההכנה לבחינות הפסיכומטריות המוערך בכ-200-250 מליון ש"ח בשנה, מזה למעלה מעשור. במהלך של כשנה בלבד הצליחה Smart! לבסס את עצמה כחברה השישית בגודלה בתחום, תוך שהיא פועלת ב-18 מרכזי לימוד ברחבי הארץ ומעסיקה צוות של למעלה מ-35 עובדים.

 

מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

 

יציאה בקמפיין "Smart! משנה את חוקי הפסיכומטרי ...בשבילך!".

מטרתו העקרית של  הקמפיין היתה להניע את שינוי המשוואה הנוהגת בתחום, משוואה האומרת: "איכות = מחיר", למשוואה תלת ערכית: "איכות = מחיר ≠ מחיר מופקע". למעשה היינו הראשונים ששיווקו עצמם בתחום הפסיכומטרי תוך שימוש באג'נדה חברתית-צרכנית. העמדנו עצמנו יחד עם הלקוחות (התלמידים) למול המתחרים שלנו ובכך יצרנו בולטות. השינוי האמור, הינו חלק מתהליך ממושך ומורכב ביותר, בהיותו מיועד להביא לשינוי עמדות ומודעות צרכנים, בתחום מוטה מוניטין בצורה מובהקת, כאשר המשוואה אותה אנו מציגים הינה מורכבת לתפיסה ועומדת, בניגוד למשוואה הנוהגת בתחום מאז הקמתו. עם זאת, מספר תלמידינו עד היום והתגובות להן אנו זוכים, הוא העדות לנכונות ולהצלחת הקמפיין והדרך בה אנו נוקטים. הקמפיין הינו בעיקרו מבוסס יח"צ כאשר הפרסום תומך במהלך.

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

טלמרקטינג - מוקד המידע, הרישום ושירות הלקוחות שלנו מטפל במאות פניות חדשות מדי שבוע והוא הבסיס התומך בכלל הפעילות שלנו . פעילות המעטפת השיווקית לא תועיל ללא מוקד הטלמרקטינג האיכותי שלנו.

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

שיתופי פעולה לצורך הכנת תחקירים עיתונאיים בנושא הפסיכומטרי. פעילותנו זו קיבלה ביטוי בהצעת החוק של חה"כ סילבן שלום אשר הונחה על שולחנה של הכנסת בתחילת השנה.

 

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.

 

גיוס לוביסטים למאבק בהצעת החוק לשינוי חוקי הפסיכומטרי והגשת הצעת חוק מטעם המכונים. המתחרים הוכיחו שהם מבינים שבעקבות המהלך שלנו, הזירה עברה במידה מסוימת לכנסת והם הגיבו בהתאם.

 

השאלון האישי:

 

איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
שם לוי, בעלי חברת
High Q, שהיה המורה והחונך שלי בתחום הפסיכומטרי.

 

מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
לא ממש ספר שיווק אלא אסטרטגיה:
Art Of War (Sun Tzu) The

 

עיתון/ מגזין מועדף?
The Marker

 

דף הבית שלך באינטרנט?
www.besmart.co.il

 

בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות?
אצלי במשרד - יופי של נוף ואספרסו...

 

מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
אלפא 156 (בשלילה כרגע (אלפא, מה לעשות...).

 

מהו ג'וב חלומותיך?
אני עושה אותו כעת

 

חופשה חלומית?
ערכתי כבר - עם אשתי מיקי בקריביים ובטוסקנה.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד