חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: נעמה בליצקי, מנהלת השיווק והפרסום של הקניון הגדול בפ"ת, בבעלות "קניוני ישראל "

נעמה בליצקי, בת 30, מגבעתיים, מנהלת השיווק והפרסום של הקניון הגדול בפ"ת, בבעלות "קניוני ישראל " מעל לשנה וחצי התחילה את דרכה המקצועית עוד בימי האוניברסיטה עת שימשה כתקציבאית יחסי ציבור בקבוצת קשר בראל. לאחר תום לימודי התואר הראשון שימשה בליצקי במשך שלוש שנים, במספר תפקידים ניהוליים בחברת "ביפר תקשורת", ביניהם ניהול מוקד המכירות של חברת "מירס". לאחר מכן שימשה בליצקי כמנהלת מחלקת הפרויקטים בחברת "כפיים שיווק וקידום מכירות" אשר עוסקת גם בייעוץ אסטרטגי.

 

בליצקי הנה בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה חינוכית באוניברסיטת בן-גוריון ותואר שני בתקשורת ודיפלומטיה באוניברסיטת תל-אביב.

 

הקניון הגדול בפתח תקוה הוקם בשנת 1999 והנו הקניון הגדול והמוביל באזור, כקניון על אזורי, הקניון משרת אוכלוסיה ברדיוס עצום ונותן מענה למגזרים שונים. הקניון נמצא בבעלותה של רשת קניוני ישראל ומונה מעל 150 חנויות.

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

 

אני רואה בקניון כמעין שדרוג של כיכר העיר ומעבר לפעילויות השנתיות והתרומה הרבה לקהילה אנו מנסים גם להוביל דרך ולהיות חדשנים.  השקנו בקניון הגדול פרויקט ניסיוני של קבלת קופון ברקוד סלולארי שמורידים באתר האינטרנט. בלחיצת כפתור מקבלים ברקוד לטלפון הנייד, הקופון נסרק ישירות מהנייד לקופה הרושמת בחנות. חוסך את המקום של ניירת וקופונים נשכחים בארנק ובתיקים, מאפשר מימוש בכל עת. לעניות דעתי זו הפלטפורמה השיווקית שהיא הצעד הבא בתחום.

 

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

 

לא ניתן לשים דגש על פעילות אחת, אנו עוסקים במגוון גדול מאוד של פעילויות שיווקיות מסוגים שונים כדי להגיע לקהל העצום באזור אותו אנו משרתים, החשיבות היא להתייחס לכל המישורים אך בחוכמה וחשיבה מתמדת. לא ניתן, בתחום כמו שלנו להתעלם משום פלטפורמה. החידוש הנו במאגר הלקוחות והגעה ללקוח בצורה יעילה ומהירה כמו הקופון הסלולארי או האינטרנט.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

 

מבצע מתנות חיש חג, מבצע בו מי שקונה בקניון בסכום מסוים מקבל כרטיס גירוד (כמו חיש גד) ממותג של הקניון הגדול וכל כרטיס זוכה במתנה באחת מהחנויות הרבות בקניון, מדובר בכמות נאה של 6000 מתנות וגימיק שהביא עימו התלהבות רבה מצד הקהל.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

 

התחלת המיתוג של G בקניון רוטשילד נראית לי כיוון שיווקי נכון לקראת צמיחה והתפתחות של רשת.

 

  1. השאלון האישי:

 

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

 

המנכ"לית שלי מקשר בראל, עידית יערון, אישה עם ראיה  ניהולית, אסטרטגית, שיווקית מהטובות שראיתי, והכי חשוב אנושית, אישה משכמה ומעלה.

 

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?

 

לא קוראת ספרי שיווק, מעדיפה להקשיב לאנשי שיווק מנוסים

·         עיתון/ מגזין מועדף

 

גלובס, דה מרקר

 

·         דף הבית שלך באינטרנט

 

YNET ומשם לכל האחרים

 

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות

 

משתדלת בבתי קפה רק בקניון שלי

 

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

 

דייהטסו סריון אדומה

 

·         מהו ג'וב חלומותיך?

 

כשאהיה בו אדע

 

·         חופשה חלומית:

 

לנפוש ולטייל בברזיל וקובה לחודש לפחות (חודש לא מציאותי אבל לחלום זה לא רע)

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד