חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: מיטל הדר, מנהלת השיווק של אתר הסחר האלקטרוני אולסייל

  • שם איש השיווק ותפקיד: מיטל הדר, מנהלת השיווק של אתר הסחר האלקטרוני אולסייל
  • שם החברה: אולסייל
  • שנת הקמה:1999
  • מספר  עובדים:40
  • פרופיל קצר:

מיטל הדר, 30, מתגוררת ברעננה ונשואה לאסף, משמשת כמנהלת השיווק והפרסום של "אולסייל"- אתר הסחר האלקטרוני. במסגרת תפקידה ב"אולסייל" – יזמה שיתופי פעולה רבים בין האתר לחברות גדולות כגון: אנשים ומחשבים, דבקה, ישראכרט, עכבר העיר, ווייזביי ועוד. בעבר, עסקה הדר בניהול ושיווק בחברת האופנה ML ו- ML MEN, וניהלה מותגים במשרד המיתוג ברוך נאה-קריאייטיב ברנדינג. להדר תואר ראשון במנהל עסקים, התמחות בשיווק.

 

אתר הקניות אולסייל (מנכ"ל- שביט גפן) מציע מגוון רחב של מוצרים מהמותגים הטובים בעולם במחירים אטרקטיביים ונמוכים משמעותית מחנויות הריטייל, מועדון הלקוחות של אולסייל מונה כחצי מיליון לקוחות נאמנים, היקף המכירות של האתר מוערך בכ- 150 מיליון שקל בשנה. על פי סקר TIM מיוני 2007 לאולסייל 8.7% שיעור חשיפה בגילאי 13 ומעלה. כ- 352 אלף איש נחשפים לאתר מידי שבוע, וכ- 30 אלף משתמשים ביום.

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

שיתופי פעולה שיווקיים ועסקיים ארוכי טווח בזירה האינטרנטית שיועדו לחזק ולבדל  את אולסייל בשוק אתרי האינטרנט המכירתיים, באמצעות העצמה והרחבה  משמעותית של פעילות האתר, לרבות  שיתופי פעולה חדשים, במטרה להביא לתודעה הציבורית, אפשרויות רכישה חדשניות, באמצעות האינטרנט בכלל  ואתר אולסייל בפרט.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

 זה שילוב של כמה פעילויות שיווקיות הכרחיות:

ראשית ולפני הכל, חיזוק הקשר עם מועדון הלקוחות תוך יצירת נאמנות,דיוור דו שבועי, עדכונים והטבות לפני כולם, שיתופי פעולה שיווקים ומסחריים, קידום האתר במנועים ופורטלי ים מרכזיים באינטרנט, פעילות פרסומית ממוקדת קהל רלוונטי, יחסי ציבור , וכמובן, הכי חשוב-  חיזוק המותג ובידולו אל מול המתחרים.

 

      3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

 

מודל Affiliate Marketing – פרסום וקידום האתר אולסייל באתרים אחרים ותשלום לפי תוצאות.
שימוש במודל של
affiliate marketing לפיו אולסייל משלמת לאתרי האינטרנט שמפיצים את הקמפיין שלה אחוז על מכירה. התשלום לאתרים השותפים הוא לא פר חשיפה אלא פר מכירה. כל אתר שמצליח לייצר לאולסייל מכירה מתוגמל באחוזים ממנה. מודל זה אפשר לאולסייל לחזק את ערוצי המכירה שלה ולהגביר מכירות.

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

 

אני מפרגנת למתחרים שלנו בוואלה שופס בשל שמירה לאורך זמן,  על קונסיסטנטיות באסטרטגיה השיווקית שלהם.

 

5. השאלון האישי:

 

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

אורי שי-מנכ"ל yside

 

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?

המיתוג המודרני/רם הרשטיין-בסופו של דבר, הכל זה עניין של תפיסת מותג בעני הצרכן

 

·         עיתון/ מגזין מועדף-

גלובס

 

·         דף הבית שלך באינטרנט-

Themarker

 

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות-

ארקפה

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

יונדאי

 

·         מהו ג'וב חלומותיך?

שאגיע אליו-אדע

 

·         חופשה חלומית:

זנזיבר עם הבעל

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד