חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: כוכי איבגי, מנהלת שיווק קניון "הדר" ירושלים

שם איש השיווק ותפקיד: כוכי איבגי,מנהלת שיווק קניון "הדר" ירושלים

חברה: קניון הדר

שנת הקמה: 2001.

מס' עובדים: 7

 

כוכי איבגי בת 38 מנהלת שווק קניון הדר ירושלים מזה כשנתיים, את הניסיון המקצועי רכשתי תוך כדי לימוד העבודה בשטח שהחל בטלעד ערוץ 2, שם שימשתי כעוזרת הפקה בתכניות ספיישלים, יועצת פרסום בדפי זהב, ניהול עסק משפחתי וכיום מנהלת שווק קניון הדר.

 

קניון הדר, מקבוצת קניוני ישראל, ממוקם במרכז תלפיות בירושלים ומשתרע על פני שטח מסחרי של כ- 17,500  מ"ר.  הקניון בנוי על שני מפלסים ומונה כ – 75 עסקים הכוללים את מיטב מותגי האופנה, רשתות, חנויות בוטיק ייחודיות, בתי קפה ומסעדות, מתחם שירות ועוד.

 

"כל התפקידים שביצעתי היו מאוד דינאמיים ומול אנשים הכוללים ניהול וארגון צוות עובדים, תיאום אופרטיבי תעסוקתי מול גורמים שונים, שירות לקוחות ויכולת ניהול מו"מ", אומרת איבגי, "מאז הגעתי לקניון הדר מצאתי עבודה מעניינת ומאתגרת מאוד עם מגוון רחב של שוכרים בתחומים שונים תוך שיתוף פעולה איתם מה שעושה את העבודה ליצירתית ומציאותית יותר".

 

"ההתמקדות בעבודה – קידום מכירות, דבר שבו אנחנו מצליחים היטב בקניון הדר שהינו מהבודדים שהפדיונות בו עולים כל חודש וחודש ומשנה לשנה". מוסיפה, "הסוד להצלחה בשיתוף פעולה עם השוכרים הרבים ופתיחות לכל רעיון".

 

הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

במהלך הקיץ ביצענו שיתופי פעולה עם עירית ירושלים בהם הפקנו 2 אירועי ענק על גג הקניון למען הנוער בירושלים, פעילות זו קיבלה הד במדיה הירושלמית:  מקומונים, רדיו ירושלים, פרסום ע"ג אוטובוסים וכן בדוור ישיר – פעילות זו תרמה בעיקר לתדמית הקניון בתחום קהילה ועסקים.

 

בנוסף קיימנו פעילות ענפה ואינטנסיבית לילדים בכל חופשת הקיץ מה שגרם לקניון להיות הומה בכל חופשת הקיץ.

 

כמו כן אנו מקיימים ירידי מכירות בתחומים שונים כגון: יריד חזרה ללימודים, שוק מעצבים ואקססוריז באווירה שינקינאית שמאוד הצליח.

 

על איזה פעילות שיווקית לא תוכל לוותר ומדוע?

לא הייתי מוותרת על פרסום ועל יחסי ציבור מכל סוג שהוא, מאחר וזהו כלי חשוב בשיווק בהבאת המידע ללקוחות.

 

מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:

קניון ממילא – מופע האורות שהתקיים בחופשת פסח היה מדהים והביא קהל רב, והקמפיין המאוד מרשים בטלוויזיה -הלוואי והייתה לי היכולת לצאת בקמפיין דומה.

 

 

השאלון האישי:

 

איזה דמות מקצועית השפיעה עליך?

רפאל בולניק, מנכ"ל קניון נהריה

 

מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?

אמנות השיווק העצמי של פגי קלאוס.

 

דף הבית שלך באינטרנט?

 Link4u

 

בית קפה מסעדה לפגישות עסקיות?

קפה הילל, קפה נאמן, קפה ארומה (כולם בקניון הדר).

 

מהו הרכב בו את נוהגת:

יונדאיי גטס.

 

מהו ג'וב חלומותייך?

חוץ מהתפקיד הנוכחי שאני מאוד אוהבת, החלום שלי הוא רשת חנויות אופנה בעיצובים שלי.

 

חופשה חלומית:

בתאילנד.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד