חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: איילת תורן - דובר, מנהלת שיווק דגני בוקר נסטלה באוסם

  • שם איש השיווק ותפקיד: איילת תורן - דובר, מנהלת שיווק דגני בוקר נסטלה באוסם
  • שם החברה: חטיבת הדגנים של אסם
  • פרופיל קצר:

 

איילת משמשת כמנהלת שיווק דגני בוקר נסטלה באוסם ב3 שנים האחרונות. קודם לכן ניהלה את שיווק מותגי הגבינות והילדים בשטראוס והייתה אחראית על המותגים :סקי, סימפוניה, קוטג' שטראוס, הגבינות המלוחות וגמדים. הייתה אחראית על גיבוש האסטרטגיה השיווקית החדשה של תחום הגבינות בתקופת כינוס המותגים ויצירת השפה התקשורתית החדשה של הגבינות. קדמו לכך 5 שנות עבודה ב'לוריאל ישראל' במגוון תפקידים באחרון ביניהם ניהלה את תחום מותגי הקוסמטיקה והטואלטיקה של לוריאל. אילת תורן דובר, נשואה ואם ל - 2 ילדים. 

 

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

שינוי הפוקוס השיווקי של מותג פיטנס וכתוצאה מכך שינוי הקטגוריה והתחרות בשוק דגני הבוקר בכלל ובקטגוריית דגני הבוקר למבוגרים בפרט. בזכות פנייה מבודלת וממוקדת שענתה על צורך אמיתי של הצרכנית הישראלית בקטגוריה, הפך פיטנס ממותג עם נתח שוק קטן ביותר למותג חזק ומשמעותי בקטגוריה.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

הפעילות השיווקית עליה לא ניתן לוותר כאשר האסטרטגיה היא הגדלת חדירה למותג וחיזוק התדמית היא שימוש במדיה הטלוויזיונית הפונה לקהלים רחבים, במיוחד כאשר אנו עושים שימוש בסרטי פרסום אשר זכו לאהדה גבוהה אצל הצרכנים והביאו לתוצאות מצוינות גם בשורה התחתונה.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

השקת פיטנס עם נגיעות שוקולד. המוצר החדש מספק לנשים את התענוג של אכילת שוקולד מבלי לוותר על הפיטנס, דגני בוקר מחיטה מלאה המסייעים לשמור על הגזרה. המוצר החדש מרחיב את הפניה גם לנשים צעירות בגילאי 16-20 ומאפשר להן ליהנות מאלטרנטיבה לדגני הבוקר המתוקים המיועדים לילדים ונוער ולעבור לדגני בוקר בעלי יתרונות תזונתיים ברורים כמו שיש בפיטנס.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

גילו יכולת תגובה מהירה ולאחר שמיקדנו אסטרטגיה בפיתוח קטגוריית המבוגרים והבאנו לצמיחתה , מיהרו להשיק מותגים חדשים בתחום המבוגרים על מנת להגיב.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  אבא שלי ,ד"ר מאיר תורן

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? אסטרטגיית האוקיאנוס הכחול של קים ומובורן.

·         עיתון/ מגזין מועדף : דה מרקר

·         דף הבית שלך באינטרנט : YNET

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:  רביבה וסילייה

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? מאזדה 6

·         מהו ג'וב חלומותיך?  מנכ"ל חברת ייעוץ אסטרטגי

·         חופשה חלומית: עם בעלי והילדים בחופי גואה או המאלדיבים

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד