אישיווק השבוע: איילת תורן - דובר, מנהלת שיווק דגני בוקר נסטלה באוסם
- שם איש השיווק ותפקיד: איילת תורן - דובר, מנהלת שיווק דגני בוקר נסטלה באוסם
- שם החברה: חטיבת הדגנים של אסם
- פרופיל קצר:
איילת משמשת כמנהלת שיווק דגני בוקר נסטלה באוסם ב3 שנים האחרונות. קודם לכן ניהלה את שיווק מותגי הגבינות והילדים בשטראוס והייתה אחראית על המותגים :סקי, סימפוניה, קוטג' שטראוס, הגבינות המלוחות וגמדים. הייתה אחראית על גיבוש האסטרטגיה השיווקית החדשה של תחום הגבינות בתקופת כינוס המותגים ויצירת השפה התקשורתית החדשה של הגבינות. קדמו לכך 5 שנות עבודה ב'לוריאל ישראל' במגוון תפקידים באחרון ביניהם ניהלה את תחום מותגי הקוסמטיקה והטואלטיקה של לוריאל. אילת תורן דובר, נשואה ואם ל - 2 ילדים.
- מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
שינוי הפוקוס השיווקי של מותג פיטנס וכתוצאה מכך שינוי הקטגוריה והתחרות בשוק דגני הבוקר בכלל ובקטגוריית דגני הבוקר למבוגרים בפרט. בזכות פנייה מבודלת וממוקדת שענתה על צורך אמיתי של הצרכנית הישראלית בקטגוריה, הפך פיטנס ממותג עם נתח שוק קטן ביותר למותג חזק ומשמעותי בקטגוריה.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
הפעילות השיווקית עליה לא ניתן לוותר כאשר האסטרטגיה היא הגדלת חדירה למותג וחיזוק התדמית היא שימוש במדיה הטלוויזיונית הפונה לקהלים רחבים, במיוחד כאשר אנו עושים שימוש בסרטי פרסום אשר זכו לאהדה גבוהה אצל הצרכנים והביאו לתוצאות מצוינות גם בשורה התחתונה.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
השקת פיטנס עם נגיעות שוקולד. המוצר החדש מספק לנשים את התענוג של אכילת שוקולד מבלי לוותר על הפיטנס, דגני בוקר מחיטה מלאה המסייעים לשמור על הגזרה. המוצר החדש מרחיב את הפניה גם לנשים צעירות בגילאי 16-20 ומאפשר להן ליהנות מאלטרנטיבה לדגני הבוקר המתוקים המיועדים לילדים ונוער ולעבור לדגני בוקר בעלי יתרונות תזונתיים ברורים כמו שיש בפיטנס.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
גילו יכולת תגובה מהירה ולאחר שמיקדנו אסטרטגיה בפיתוח קטגוריית המבוגרים והבאנו לצמיחתה , מיהרו להשיק מותגים חדשים בתחום המבוגרים על מנת להגיב.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבא שלי ,ד"ר מאיר תורן
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? אסטרטגיית האוקיאנוס הכחול של קים ומובורן.
· עיתון/ מגזין מועדף : דה מרקר
· דף הבית שלך באינטרנט : YNET
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רביבה וסילייה
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? מאזדה 6
· מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל חברת ייעוץ אסטרטגי
· חופשה חלומית: עם בעלי והילדים בחופי גואה או המאלדיבים
עוד ב"אישיווק"
-
26/07/2022אל תתאהב ברעיונות של אצמך יותר מידי. טיפ חשוב של מנהל השיווק שנדרש לרענן את המותג כל הזמן - מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד