אישיווק השבוע: איציק תורג'מן, מנכ"ל קבוצת פוקוס ישראל
- שם איש השיווק ותפקיד: איציק תורג'מן, מנכ"ל קבוצת פוקוס ישראל
- שם החברה: לוח פוקוס.
- שנת הקמה: 2001.
- מספר עובדים: 80.
- פרופיל קצר:
איציק תורג'מן, 35, הינו מנכ"ל קבוצת
לוח הרכב פוקוס הינו הלוח הגדול במדינה לרכישת רכבים משומשים מלקוחות פרטיים, חברות השכרה וליסינג. הלוח מופץ במהדורה מודפסת ובמהדורת אינטרנט. הלוח מאפשר לקונה ולמוכר ליהנות ממגוון רחב של רכבים, כלים ושירותים בתחום הרכב התואמים את צרכיו האישיים.
- מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
מתן תגובה למשבר הכללי בדרך יצירתית ולא שגרתית. הגדלנו את תפוצת פוקוס, ביצענו ישיבות חשיבה עם לקוחותינו המסחריים והבהרנו להם שזה הזמן הנכון לשווק באופן נכון, השקענו ביחסי ציבור ובאופן כללי יצרנו אווירה מיוחדת של עשייה והתקדמות כניגוד למה שמתרחש בחוץ.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
התחום בו ללא ספק לא נוכל לוותר הוא יחסי ציבור במיוחד בתקופה כזאת יש להישמע ולתת דגש על העברת המסר הנכון לקהל לקוחותינו.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
בחנו את כל עסקאות הפרסום של לקוחותינו והתאמנו אותם למצב הקיים- מבחינת בהירות המסר, נכונותו ומבחינת הבנת צרכי הלקוח והתאמה מלאה אליהם. מעבר לכך, היה לנו תפקיד חשוב בהרגעת הרוחות ועם הזמן ראו כולם שהשד לא נורא כל כך. בתקופה זו שמים דגש על דיוק ופעולות מדודות וברורות להשגת מטרות הלקוח.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
ידוע לי על כך שהמתחרה שלנו בפרינט נתן יד גם הוא ועזר ללקוחות מסחריים לעבור את התקופה הקשה ביתר קלות ועל כך הערכתי.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
איציק תורג'מן(לא אני)מי שהיה עד לא מזמן מנכ"ל אלבר וכרגע איש עסקים עצמאי, בזכות השקט הפנימי, ההבנה של שוק הרכב ושוק העסקים והעצות הנכונות בזמן הנכון.
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ה"סוד", נשאבתי לעולם חיובי והבנה שאין מגבלה על השפע ואם רק ניתן אפשרות הכול יהיה אפשרי ומציאותי.
מומלץ ושונה מכל מה שהכרתי עד כה.
· עיתון/ מגזין מועדף
כמשוגע למכוניות אני קורה את מגזין אוטו וכל מה שקשור בתחום הרכב מעניין אותי מאד ולעולם לא נמאס לי לקרוא.
· דף הבית שלך באינטרנט
דף הבית הוא כמובן של פוקוסנט אתר מדהים למכירת רכב בתמונה ווידאו כמו הרבה משוגעים לדבר.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
"המסעדה האהובה עלי היא מסעדת ברונו שבעזריאלי, בבעלות עובד אלכורת, אין אכזבות האוכל והשירות תמיד הכי הכי".
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
דגם מיוחד של פולקסוואגן פאסט טורבו שיש לה 200 כ"ס שאני לא מחליף בשום רכב אחר –אמינה חזקה ומהירה.
· מהו ג'וב חלומותיך?
ברמה של חלום הייתי רוצה להיות מנכ"ל של יצרנית רכב כמו מרצדס או ב מ וו ולהשפיע על עתיד הרכב בעולם.
· חופשה חלומית:
החופשה החלומית שלי כוללת לפחות 10 ימים עם אישתי רק שנינו לבד להשלים פערים מהיום יום ולא ממש משנה איפה-היעד הבא שלנו הוא ארה"ב
עוד ב"אישיווק"
-
26/07/2022אל תתאהב ברעיונות של אצמך יותר מידי. טיפ חשוב של מנהל השיווק שנדרש לרענן את המותג כל הזמן - מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד