אישיווק השבוע: גלית שמשוני, מנהלת שיווק בארטרא
שם איש השיווק ותפקיד: גלית שמשוני, מנהלת שיווק
שם החברה: ארטרא
מספר עובדים: 40
פרופיל:
גלית שמשוני, אם לשני ילדים, מתגוררת בראש העין, מכהנת כמנהלת השיווק של חברת הכנסים והאירועים ארטרא מיוני 2006. במסגרת תפקידה אחראית גלית על פעילות השיווק והמכירות של החברה בכל הנוגע לכנסים בינלאומיים ומקומיים, ימי עיון, ואירועי חברות. בעבר הייתה גלית מנהלת מכירות שירותי Hosting בבזק בינלאומי, ומנהלת מכירות ללקוחות עסקיים בפלאפון. לגלית תואר שני בניהול תקשורתי מאוניברסיטת קלארק בבוסטון, ותואר ראשון במנהל עסקים.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בשנה האחרונה הרחבנו את הפעילות שלנו בתחום הכנסים הבינלאומיים. כמו כן פנינו באופן אינטנסיבי אל מוסדות להשכלה גבוהה כדי לקדם ארגון כנסים עבור תחום זה, וזכינו בארגון שני כנסים בולטים בתחום.
הכנס המרכזי שלנו בשנה האחרונה היה הכנס הבינלאומי של IOSCO – ארגון רשויות ניירות הערך העולמי, במסגרתו הגיעו לישראל לשבוע מרוכז של הרצאות מקצועיות ואירועי בילוי ברחבי הארץ, יותר מ- 700 בכירים בכלכלה העולמית.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
בתחום האירועים והכנסים אי אפשר לוותר על פרסום ושיווק באינטרנט – שהפך לדרך המרכזית להגיע אל לקוחות פוטנציאליים ולהישאר במודעות השוק.
בתחום התיירות הנכנסת אנחנו משתתפים בתערוכות וכנסים בעולם, לדוגמא – השנה עשינו זאת ביפן, וכבר הבאנו קבוצות של יפנים לישראל.
3. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
אנחנו מקיימים ישיבות שיווק פנימיות וישיבות שיווק בשיתוף משרד יחסי הציבור שלנו, להעלאת רעיונות בדיקת שווקים נוספים ודרכי שיווק, להגדלת נתח הפעילות שלנו.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
האמת היא שאני לא ערה כל כך לפעילויות שיווק של מתחרים, ועסוקה יחד עם אנשי ארטרא בקידום השווקים והתחומים שלנו.
5. השאלון האישי
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך:
מנהל שלי בפלאפון, שלימד אותי מהם דיוק, דייקנות ומקצועיות ללא פשרות.
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
השטח מלמד הרבה, ואני קוראת על פעילויות וניסיון של אחרים במגוון תחומים.
· עיתון/מגזין מועדף:
TheMarker, הארץ, עיתוני אוכל
· דף הבית שלך באינטרנט:
גוגל
· בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות:
חדר הישיבות של ארטרא
· מהו הרכב בו את נוהגת?
פולקסווגן ג'טה
· מהו ג'וב חלומותיך?
להיות בעלת בר יין
· חופשה חלומית:
פריז, ואני חולמת הרבה זמן גם על טוסקנה
עוד ב"אישיווק"
-
26/07/2022אל תתאהב ברעיונות של אצמך יותר מידי. טיפ חשוב של מנהל השיווק שנדרש לרענן את המותג כל הזמן - מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד