אישיווק השבוע: רון סגל מנהל שיווק בקבוצת נטו
- שם איש השיווק ותפקיד: רון סגל, מנהל שיווק
- שם החברה: קבוצת נטו
- שנת הקמה: 1940
- מספר עובדים: 1,800
פרופיל:
רון סגל, 37, נשוי +3, משמש כמנהל השיווק של הקבוצה מזה כ-7 שנים, במסגרת תפקידו אחראי על בניית תמהיל השיווקי של הקבוצה על כל מותגיה. לרון MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.
קבוצת נטו נמנית על חמשת חברות המזון המובילות בישראל. הקבוצה עוסקת בייצור ושיווק של מוצרי מזון בתחומים רבים כגון: בשר, דגים, מוצרי בצק קפואים ועוד ומשווקת את מוצריה תחת מותגים מתמחים כגון: טיבון ויל, דלידג, שלושת האופים, ויליגר ועוד.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקת סדרת מוצרים לילדים הממותגת "יובל המבולבל" וכוללת מגוון מוצרים מקטגוריות כגון: קטשופ, שניצל תירס, פיצות ועוד. המהלך פתח קטגוריה חדשה של מוצרים בעלי ערכים תזונתיים משופרים לילדים, נתן מענה להורים השמים דגש על הערכים התזונתיים במוצרי המזון אותם הן נותנים לילדיהם.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
פעילות ב POS ודיוור ישיר. כלים אלה אפקטיביים במיוחד בהגעה ישירה ללקוחות וחשיפת המוצרים ויצירת התנסות בקרב הקהל הרלוונטי.
- כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
לרוב התקציבים נגזרים על פי ניתוח של מצב השוק, היקפי המכירות, צפי של מגמות עתידיות בשוק תוך התחשבות במרכיב החדשנות. בחברה בסדר גודל כשל קבוצת נטו עם פרוטפוליו מוצרים רחב ומגוון נעשה ניתוח אסטרטגי וקביעת תקציב ביחד לכל מותג בנפרד ובהתחשב בסביבתו העסקית.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
מהלך חוות הנופש של טבעול, שהגרילה במבצע חופשות משפחתיות במתחם נופש חוויתי ששם דגש על גישה בריאה לחיים, לגוף ולנפש. מוציא את הקטגוריה מחוץ לעצמה ומרחיב אותה לתחומי חיים נוספים ורלוונטים.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
לארי פייג'
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
מעגל התנופה של קולינס
· עיתון/ מגזין מועדף:
גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט:
גלובס
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
אל גאוצ'ו
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
סקודה אוקטביה
· מהו ג'וב חלומותיך?
מנחה תכנית טיולי קולינריה מסביב לעולם
· חופשה חלומית:
הרודס ויטאליס באילת
עוד ב"אישיווק"
-
26/07/2022אל תתאהב ברעיונות של אצמך יותר מידי. טיפ חשוב של מנהל השיווק שנדרש לרענן את המותג כל הזמן - מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד