אישיווק השבוע: שירי בוטנרו, מרקום, חילן
- שם החברה: חילן
- שנת הקמה: 1968
- מספר עובדים: 360
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
במהלך השנה האחרונה השקענו בחשיבה אסטרטגית וניתוח הצרכים העתידיים של השוק. תוצאות התהליך נחשפו בכנס מושקע במיוחד שערכנו ל-1500 לקוחותינו במסגרתו חשפנו את תפישת חילן Value החדשה הכוללת מוצרים ושירותים חדשים, מיתוג מחדש ולוגו חדש לחברה.
השינוי באסטרטגיה השיווקית של חילן נותן ביטוי ובולטות לאלמנט חשוב ב- DNA של החברה - יצירתיות. התוכנות שפיתחנו עושות הרבה יותר מהפקת תלוש שכר, ומכאן הפוטנציאל הטמון בהן. הפיתרון שחילן מספקת הינו פיתרון כולל לניהול המשאב האנושי כאילו היה עסק לכל דבר, וכפועל יוצא – הפיכת יחסי עובד ומעביד ליעילים, הן עבור העובד והן עבור המעביד.
המערכת שעומדת מאחורי תלוש השכר כלל לא פשוטה והרבה יותר מתוחכמת וחכמה ממה שאנו חושבים. כך לדוגמא, ניתוח של היעדרויות שערכנו באחרונה גילה כי רב ימי המחלה כלל לא מתפלגים סטטיסטית ורובם נלקחים בימי ראשון. נתון שכזה יכול לסייע למעסיק לקצץ בעלויות השכר על ידי מתן בונוס או כל מהלך אחר שמטרתו לקבל החלטה ניהולית נבונה שתסייע למעסיק להקטין את הוצאת השכר ולכל הפחות - לא להגדילן.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
אין פעילות שיווקית שנוכל לוותר עליה, ערוצי השיווק של חילן ממוקדים ומיושמים בתחומי הפעילות השונים של החברה. אנו שמים דגש רב בעדכון שוטף של אתר האינטרנט שלנו, המהווה כלי לשמירת קשר ישיר עם לקוחותינו הנאמנים, וגם בפעמים רבות לקוחות המתחרים.
הפעילות השיווקית החשובה ביותר לחברה היא דווקא פעילות one on one עם הלקוחות. מכל שיטות השיווק שיש, חשוב הקשר האישי עם הלקוח ובכך אנו משקיעים את מירב משאבינו. לא נוכל לוותר על התקשורת היומיומית של אנשי השירות המהווים רב בולט בחילן אל מול מאות לקוחותינו. תקשורת זו מייצרת את הסינרגיה החזקה ביותר שבין ספק ללקוחותיו ומלמדים אותנו מה הלקוח רוצה ובמה עלינו להמשיך ולהשתפר.
- כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
ההחלטה לגביי חלוקת התקציב השנתית מתבצעת בישיבת הנהלה בה נוכחים המנכ"ל, הסמנכ"לים ומנהל אגף השיווק והמכירות. כאשר עולה הזדמנות לפעילות שיווקית במהלך השנה, אשר מתאימה לחילן ונכונה לביצוע מבחינת טיימינג ובשלות השוק – במרבית המקרים ניקח בה חלק. המיצוב מחדש שעברה חילן השנה ילווה בשינוי מקביל בתמהיל המדיה, אך אותו לא אוכל לחשוף בשלב זה.
- תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה?
אין לשירות שאנו מספקים מתחרים ישירים. תהליך שינוי הלוגו שעברו "לביא טיים טק", נעשה במהירות תוך קריאייטיביות רבה, על התוצאות בשטח איני יכולה להעיד. - השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'ואל אינובלוצקי, מנהלת המרקום של אורבוטק
· עיתון: זה בדר"כ נע בין קצת ynet בבוקר לגלובס בערב, כשאחת לשנה אני מאוד נהנית ממגזין המותגים של גלובס.
· דף הבית: Google
· בית קפה לפגישות עסקיות? אני משתדלת לא לקיים פגישות עסקיות בבתי קפה על מנת לשמור על פרטיות וחיסיון מקצועי. במידת הצורך, קופי בר הוא מקום נהדר לפגישות באמצע היום ונמצא ממש בסמוך למשרדי חילן.
· רכב? טויוטה
· ג'וב חלומותיך? הג'וב הנוכחי – לשמחתי אני עובדת במקום שמאפשר לי יצירתיות וצמיחה מקצועית בתחום שאני אוהבת
· חופשה חלומית: כמעט כל מקום בו אוכל להתנתק מהאייפון, המחשב ושעון היד לאורך זמן, יהווה חופשה בעיני. אשמח לחזור למנהטן או זנזיבר בקרוב
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד