חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: שירי בוטנרו, מרקום, חילן

אישיווק השבוע: שירי בוטנרו, מרקום, חילן (הגדל)
  • שם החברה: חילן
  • שנת הקמה: 1968
  • מספר  עובדים: 360

 חילן היא החברה המובילה בישראל באספקת שירותי מחשוב לניהול כולל של המשאב האנושי בארגון: שכר, משאבי אנוש ונוכחות, כשהיא מחשבת ומעבדת שכר ללמעלה מ-700,000 עובדים בישראל מדי חודש. שירי בוטנרו (29, נשואה), בעלת MA בתקשורת, מנהלת התקשורת השיווקית של חילן מזה שנה וחצי. במסגרת תפקידה מובילה תהליכים הקשורים בתקשור המסרים השיווקיים של החברה, ביניהם פעילויות פנים ארגוניות, יחסי ציבור, בניית ותחזוקת אתרי האינטרנט, הפקת כנסים, פרסום, פרויקטים מיוחדים ועוד.  

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    במהלך השנה האחרונה השקענו בחשיבה אסטרטגית וניתוח הצרכים העתידיים של השוק. תוצאות התהליך נחשפו בכנס מושקע במיוחד שערכנו ל-1500 לקוחותינו במסגרתו חשפנו את תפישת חילן Value החדשה הכוללת מוצרים ושירותים חדשים, מיתוג מחדש ולוגו חדש לחברה.

    השינוי באסטרטגיה השיווקית של חילן נותן ביטוי ובולטות לאלמנט חשוב ב-
    DNA של החברה - יצירתיות. התוכנות שפיתחנו עושות הרבה יותר מהפקת תלוש שכר, ומכאן הפוטנציאל הטמון בהן. הפיתרון שחילן מספקת הינו פיתרון כולל לניהול המשאב האנושי כאילו היה עסק לכל דבר, וכפועל יוצא – הפיכת יחסי עובד ומעביד ליעילים, הן עבור העובד והן עבור המעביד. 

המערכת שעומדת מאחורי תלוש השכר כלל לא פשוטה והרבה יותר מתוחכמת וחכמה ממה שאנו חושבים. כך לדוגמא, ניתוח של היעדרויות שערכנו באחרונה גילה כי רב ימי המחלה כלל לא מתפלגים סטטיסטית ורובם נלקחים בימי ראשון. נתון שכזה יכול לסייע למעסיק לקצץ בעלויות השכר על ידי מתן בונוס או כל מהלך אחר שמטרתו לקבל החלטה ניהולית נבונה שתסייע למעסיק להקטין את הוצאת השכר ולכל הפחות - לא להגדילן.

 

2.       על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?

אין פעילות שיווקית שנוכל לוותר עליה, ערוצי השיווק של חילן ממוקדים ומיושמים בתחומי הפעילות השונים של החברה. אנו שמים דגש רב בעדכון שוטף של אתר האינטרנט שלנו, המהווה כלי לשמירת קשר ישיר עם לקוחותינו הנאמנים, וגם בפעמים רבות לקוחות המתחרים.

 

הפעילות השיווקית החשובה ביותר לחברה היא דווקא פעילות one on one עם הלקוחות. מכל שיטות השיווק שיש, חשוב הקשר האישי עם הלקוח ובכך אנו משקיעים את מירב משאבינו. לא נוכל לוותר על התקשורת היומיומית של אנשי השירות המהווים רב בולט בחילן אל מול מאות לקוחותינו. תקשורת זו מייצרת את הסינרגיה החזקה ביותר שבין ספק ללקוחותיו ומלמדים אותנו מה הלקוח רוצה ובמה עלינו להמשיך ולהשתפר. 

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    ההחלטה לגביי חלוקת התקציב השנתית מתבצעת בישיבת הנהלה בה נוכחים המנכ"ל, הסמנכ"לים ומנהל אגף השיווק והמכירות. כאשר עולה הזדמנות לפעילות שיווקית במהלך השנה, אשר מתאימה לחילן ונכונה לביצוע מבחינת טיימינג ובשלות השוק – במרבית המקרים ניקח בה חלק.  המיצוב מחדש שעברה חילן השנה ילווה בשינוי מקביל בתמהיל המדיה, אך אותו לא אוכל לחשוף בשלב זה. 

 

  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה?
    אין לשירות שאנו מספקים מתחרים ישירים. תהליך שינוי הלוגו שעברו "לביא טיים טק", נעשה במהירות תוך קריאייטיביות רבה, על התוצאות בשטח איני יכולה להעיד. 
  2. השאלון האישי:
    ·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'ואל אינובלוצקי, מנהלת המרקום של אורבוטק
    ·         עיתון: זה בדר"כ נע בין קצת ynet בבוקר לגלובס בערב, כשאחת לשנה אני מאוד נהנית ממגזין המותגים של גלובס.
    ·         דף הבית: Google
    ·         בית קפה לפגישות עסקיות? אני משתדלת לא לקיים פגישות עסקיות בבתי קפה על מנת לשמור על פרטיות וחיסיון מקצועי. במידת הצורך, קופי בר הוא מקום נהדר לפגישות באמצע היום ונמצא ממש בסמוך למשרדי חילן.
    ·         רכב? טויוטה
    ·         ג'וב חלומותיך? הג'וב הנוכחי – לשמחתי אני עובדת במקום שמאפשר לי יצירתיות וצמיחה מקצועית בתחום שאני אוהבת

·         חופשה חלומית: כמעט כל מקום בו אוכל להתנתק מהאייפון, המחשב ושעון היד לאורך זמן, יהווה חופשה בעיני. אשמח לחזור למנהטן או זנזיבר בקרוב

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד