אישיווק השבוע: אילה רווח, מוגובי
- שם החברה: מוגובי
- שנת הקמה: 2009
- מספר עובדים: בין כ- 15
מוגובי הוא עולם וירטואלי ישראלי לילדים בגילאי 6-13 עם מעל 600,000 ילדים רשומים. במוגובי הילד יוצר לעצמו דמות, מטפח אותה ומשחק עם חברים. במוגובי משחקים מגוונים ופעילויות בתחום הטבע, מדע, מסורת וערכים עם הקפדה יתרה על פרטיות הילדים, שזיכו האתר שנה שנייה ברציפות בפרס WEBI כאתר הבטוח לילדים באינטרנט.
אילה רווח מנהלת במוגובי את מערך הפרסום, השיווק, המכירות וההפצה. בנוסף, אחראית על פיתוח והפקת מוצרים חדשים במסגרת בניית המותג, שירות לקוחות של החברה והפיתוח העסקי. אילה נשואה עם שני ילדים, בעברה הייתה מנהלת מוצרים ב- AllJobs, ומנהלת מוצרי התוכן של נטוויז'ן.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מתיחת המותג מהאונליין לאופליין כמותג ילדים מוביל בישראל בעל שורה של מוצרים, כגון סדרת מדבקות קודים וירטואלים- "סדרת הבומאגים" - שהושקה לאחרונה ובקרוב בובות פרווה. במסגרת המהלך החדשני חתמנו הסכמי הפצה עם גופים מובילים בישראל בתחום לרבות "סטימצקי", "הפנינג" ו"אילנית".
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לא משנה לאילו עולמות נוספים נתרחב, אנחנו עדיין שואבים את מקור ההכנסה העיקרי מהאונליין, כך שמכירות מקוונות הן ליבת הפעילות. הכל מדיד ומדוד, ברמת הפיקסל, כך שיש לנו האפשרות לבחון בכל רגע נתון את יחס עלות-התועלת השיווקי/פרסומי. הרשת במיטבה.
- כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
התכנון השיווקי נגזר מהחזון שלנו – להיות אתר הילדים המוביל והבטוח בישראל - ולהתפתח כמותג בעל מנעד רחב של מוצרים וזיכיונות גם בזירה הבינלאומית. התקציב נקבע מדי שנה מראש בהתאם להצבת מטרות, בצורה מאוד מדודה ושקולה, אבל מאחר שאנחנו ארגון גרילה קטן וגמיש בשוק תחרותי מאוד - יש לנו יתרון לפיו: מזהים מטרה, מתנפלים עליה ובהתאם לצורך גם מעדכנים מידי רבעון. - תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
אני מעריכה את הפעילות של אקולוקו בתחום
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רוית בר ניב, מנכ"ל נטוויז'ן שבה עבדתי כמנהלת מוצרים. למה? בגלל האישיות והדרך, המקצועיות וההכוונה.
· עיתון/ מגזין: "גלובס". השכיל לעבור את תמורות האונליין והמתחרים בצורה מאוד מרשימה.
· דף הבית שלך: כמה אתרים יחדיו בלשוניות, אבל אין יום בלי פייסבוק, וואלה ו-ynet.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: נונה, אבן גבירול. בית שני.
· רכב? בגלל ובזכות ת"א, מאזדה קטנה מספיק כדי לתמרן בין אינסוף פגישות בעיר הגדולה.
· ג'וב חלומותיך? איך לא - סמנכ"ל שיווק מוגובי הבינלאומית
· חופשה חלומית: זניזבר
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד