חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: אילה רווח, מוגובי

אישיווק השבוע: אילה רווח, מוגובי (הגדל)

 

  • שם החברה: מוגובי
  • שנת הקמה: 2009
  • מספר  עובדים: בין כ- 15  

מוגובי הוא עולם וירטואלי ישראלי לילדים בגילאי 6-13 עם מעל 600,000 ילדים רשומים. במוגובי הילד יוצר לעצמו דמות, מטפח אותה ומשחק עם חברים. במוגובי משחקים מגוונים ופעילויות בתחום הטבע, מדע, מסורת וערכים עם הקפדה יתרה על פרטיות הילדים,  שזיכו האתר שנה שנייה ברציפות בפרס WEBI כאתר הבטוח לילדים באינטרנט.

אילה רווח מנהלת במוגובי את מערך הפרסום, השיווק, המכירות וההפצה. בנוסף, אחראית על פיתוח והפקת מוצרים חדשים במסגרת בניית המותג, שירות לקוחות של החברה והפיתוח העסקי. אילה נשואה עם שני ילדים, בעברה הייתה מנהלת מוצרים ב- AllJobs, ומנהלת מוצרי התוכן של נטוויז'ן.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    מתיחת המותג מהאונליין לאופליין כמותג ילדים מוביל בישראל בעל שורה של מוצרים,  כגון סדרת מדבקות קודים וירטואלים- "סדרת הבומאגים"  - שהושקה לאחרונה ובקרוב בובות פרווה. במסגרת המהלך החדשני חתמנו הסכמי הפצה עם גופים מובילים בישראל בתחום לרבות "סטימצקי", "הפנינג" ו"אילנית".  

2.       על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לא משנה לאילו עולמות נוספים נתרחב, אנחנו עדיין שואבים את מקור ההכנסה העיקרי מהאונליין, כך שמכירות מקוונות הן ליבת הפעילות. הכל מדיד ומדוד, ברמת הפיקסל, כך שיש לנו האפשרות לבחון בכל רגע נתון את יחס עלות-התועלת השיווקי/פרסומי. הרשת במיטבה. 

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    התכנון השיווקי נגזר מהחזון שלנו – להיות אתר הילדים המוביל והבטוח בישראל - ולהתפתח כמותג בעל מנעד רחב של מוצרים וזיכיונות גם בזירה הבינלאומית. התקציב נקבע מדי שנה מראש בהתאם להצבת מטרות, בצורה מאוד מדודה ושקולה, אבל  מאחר שאנחנו ארגון גרילה קטן וגמיש בשוק תחרותי מאוד -  יש לנו יתרון לפיו: מזהים מטרה, מתנפלים עליה ובהתאם לצורך גם מעדכנים מידי רבעון.   
     
  2. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    אני מעריכה את הפעילות של אקולוקו בתחום

 

  1. השאלון האישי:
    ·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רוית בר ניב, מנכ"ל נטוויז'ן שבה עבדתי כמנהלת מוצרים. למה? בגלל האישיות והדרך, המקצועיות וההכוונה.
    ·         עיתון/ מגזין: "גלובס". השכיל לעבור את תמורות האונליין והמתחרים בצורה מאוד מרשימה.
    ·         דף הבית שלך: כמה אתרים יחדיו בלשוניות, אבל אין יום בלי פייסבוק, וואלה ו-ynet.
    ·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: נונה, אבן גבירול. בית שני.
    ·         רכב? בגלל ובזכות ת"א, מאזדה קטנה מספיק כדי לתמרן בין אינסוף פגישות בעיר הגדולה.
    ·         ג'וב חלומותיך? איך לא - סמנכ"ל שיווק מוגובי הבינלאומית
    ·         חופשה חלומית: זניזבר

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד