חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: אביחי מיכאלי, מנכ"ל YCD

אישיווק השבוע: אביחי מיכאלי, מנכ"ל YCD (הגדל)

אביחי מיכאלי יליד ישראל נשוי + 3  בוגר לימודי תואר ראשון באוניברסיטת ת"א ומספר קורסים בשיווק ומכירות ביניהם גם של הארווד ביזנס סקול.

 

חברת YCD מולטימדיה, מפתחת ומספקת פתרונות מלאים של מדיה דיגיטאלית חכמה לסביבה הקמעונאית. פתרונות אלו מאפשרים יישומי מדיה בנקודות המכירה, ובכלל זה: שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית ואינטראקטיב. החברה הוקמה בשנת 1999 וכיום משרתת בישראל כיום למעלה מ-1,500 לקוחות.

 

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
ללא ספק המיזוג עם חברת סנריו. סנריו היא חברה בעלת טכנולוגיה מתקדמת ורשימת לקוחות עולמיים גדולה. יחד עם סנריו
YCD מציגה כלי שיווקי מרכזי לתקשור ערכי מותג ומסרים בנקודות המכירה אם על ידי מסרים ישירים או על ידי אפקט "וואו" מוחשי.

 

2. על איזה פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?

ללא ספק יצירת סרטונים שמציגים את הפתרון שלנו. הפן הויזואלי הוא מרכיב חשוב ומכריע להצלחת הפתרונות העסקים שלנו, ומהווים חלק חשוב בתקשורת שיווקית. הסרטונים מספקים ללקוחות הפוטנציאלים חוויה רב חושית ומדגימים את היכולות והחזון שלנו. בתחום שלנו יצירת סיפורי הצלחה של לקוחות היא כלי שיווקי מכריע.

 

3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים...

לצאת מהקופסא ומהמשרד. קביעת פגישות עם לקוחות במיקומים בהם ניתן להראות את המוצרים בפעולה ולא רק לדבר עליהם או להציגם במצגת במשרד. כאמור למוצר שלנו נוכחות ויזואלית וחווית הצפייה בו בשטח ובזמן אמת היא שונה משמעותית ממצגת או הסבר, כשלקוח רואה את המוצר בפעולה, ואת תגובת הלקוחות הפוטנציאליים שלו אליו, הוא מבין משהו שבאלפי מילים לא נוכל להסביר. כמאמר המשפט הידוע "מה שאני שומע אני שוכח, מה שאני רואה אני זוכר.."

 

 

4. מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: 

כאמור עד האיחוד לפני כחודש, סנריו הייתה מתחרה שלנו, שהצליחה למנף שיווקית את הבחירה בטכנולוגיה שלה על ידי ענקים טכנולוגיים כדי לזכות בלקוחות בארץ ובעולם. ראינו בסנריו שותפה טיבעית להמשך הדרך בעיקר בגלל הערכה המקצועית שלנו אליהם והסינרגיה בין המוצרים ואחיזת השוק בארץ ובעולם.

 

5. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?

אנו חברה טכנולוגית שמשתמשת ביכולות טכנולוגיות שונות להציג מוצרים כגון מסכי מגע ואפליקציות המותאמות למכשירים ניידים חכמים, עבודת השיווק שלנו נשענת גם היא על היכולות האלה.

 

  

השאלון האישי:

 

1. איזה דמות מקצועית השפיעה עלייך? פאקו אנדרהיל- מומחה קמעונאות שמשתמש בתצפיות שטח ומחקרים נוירו שיווקים להתאים את טיעוניו למציאות המשתנה - והיא מתנה כל הזמן..
2. עיתון/ מגזין מועדף: גלובס

3. דף הבית שלך באינטרנט: דה מרקר

4. בית קפה/ מסעדה לפגישות עסקיות: לה מולאן בבוגרשוב ת"א

5. רכב: טויוטה ורסו

6. ג'וב חלומותיך: מנכ"ל אפל

7. חופשה חלומית: כזאת שמשלבת אפשרות לצפות בהופעות רוק שאני אוהב

8. מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? קווין רוברטס- "סימני אהבה- העתיד שמעבר למותגים"

 

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד