חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: עדי דניאל רייכר, מנהלת ערוץ, שסטוביץ

אישיווק השבוע: עדי דניאל רייכר, מנהלת ערוץ, שסטוביץ (הגדל)

שם החברה: ש.שסטוביץ

עדי דניאל-רייכר, מנהלת ערוץ בחברת ש. שסטוביץ, מנהלת את המותגים ג'אן פול גוטייה, איסי מיאקי , נרסיסו רודריגז ומותג הטיפוח היוקרתי Sisley Paris. טרם תפקידה הנוכחי, עבדה עדי בתור מנהלת מותג בחברת L'oreal Paris ולפני כן כמנהלת שיווק של בית הספר לפיתוח מנהיגות שיוסד על ידי מוריס קאהן וקבוצת עורק. בעברה יזמה הקמת עמותה לטיפוח נוער בסיכון, הובילה מהלכי שיווק ממוקדי אינטרנט וניהלה תהליכי מיתוג מחדש.

 

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

ג'אן פול גוטייה הוא מותג אייקוני בשוק הבישום למעלה מ- 16 שנים. החוזק של המותג מגיע מהקשבה תמידית ואקטיבית של המותג ללקוחות, מה שמאפשר לו להתפתח ללא הפסקה. מדהים לראות מותג קלאסי שממציא את עצמו כל הזמן מחדש מצד אחד ושומר על קו אחיד ועקביות מצד שני. המהלך הבולט של השנה הוא ללא ספק השקת ליין הבישום החדש של גוטייה לגבר "קוקוריקו". מדובר בהשקה יוצאת דופן של בושם הפונה ל"גבר החדש". זה גבר אחר, עולם אחר, קודים אחרים. הפנייה היא חדשה ויש בה מחשבה על כל פרט, מבקבוק שמשתנה מפסל גוף לפנים ועד  לריח שאי אפשר להתעלם ממנו. בושם זה אופי, זיכרון, חתימה גוטייה לא מפחד ללכת עם אף אחד מהדברים האלו עד הסוף וזה מה שגורם לאנשים להתחבר אליו מהמקומות הכי אמיתיים.

2.
האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?

כן, מבחינתי ספיידרים ותוכנות ניטור שסורקות את הרשת זה חובה ואני משתמשת בהם כל הזמן. החל מהתראות גוגל ועד לכלים מתוחכמים יותר. זה מדהים מה אפשר לגלות ברגע אחד ברשת על המתחרים שלך ועל עצמך.

3. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
בשיווק נכון לכל חלק במכונה יש תפקיד, אי אפשר להוציא אחד והשאר יתפקדו בלעדיו. החלק שעליו אי אפשר לוותר הוא חיבור כל החלקים יחד, זו האומנות האמתית בעיני.

4.
השאלון האישי :

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך ? מולי גלובוס, בתפקידה כנשיאת קרן קאהן, אשה יוצאת דופן שלמדתי ממנה המון.

 

· עבודה ראשונה? תקציבאית בחברת קד"מ. העבודה גרמה לי להכיר את עולם השיווק "דרך הרגליים" ולהתאהב בו.

 

· תכונה חשובה למנהל שיווק? לדעת "להרכיב את הפאזל" בשביל לראות את התמונה המלאה.

 

· דף הבית ? www.google.com  בנאלי ובהחלט עושה את העבודה

 

· בית קפה לפגישות עסקיות: קופי בר בתל אביב, בשעות הבוקר לפני שמתחילה ההמולה.

 

· רכב? רנו מגאן

 

· מהו ג'וב חלומותיך ? שוקולטייר

 

· חופשה חלומית: ספארי באפריקה עם בעלי, עוד לא היינו אבל בתוכניות. 

 

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד